tady záleží na více faktorech - značka vozidla, oprava v servisu autorizovaném nebo v "garáži", díly nové nebo z vrakáče...
Na dveře nevidím - jestli je deformace někde v lemu nebo se dá tahat... postranice na výměnu, lak, možná poškození mimo fotky... 15 tis v garáži vč. laku, ale i 90 tis v autorizovaném servisu
doplněno 15.11.24 19:08:
za mne - pokud je to normální auto bez nutného zásahu, jen bych nechal provést kontrolu geometrie a rozleštil, případně zastříkl rýhy
rs
Dveř jen kousek a nic pomačkané na nich. Díky za odpověď, autorizák určitě ne…
Já bych to povytahoval PDS, a podle toho, jak by se zadařilo a podle požadavků dál. Pokud to nemusí vypadat jako nové, tak jen vyčistit a lokálně vyretušovat. No a kdyby to mělo vypadat líp, tak klasicky vytmelit a plošně přelakovat, ale to už je o dost víc práce. U PDS hodně záleží na šikovnosti, kdo to má v ruce, tak to srovná velice slušně. Kdo to neumí, tak vytvoří takový bramborovitý povrch.
007cz
PDS? Pokud se má jednat o technologii PDR tak tohle poškození neopraví.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.