Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Auto mi při jízdě rovně táhne do strany

Od: blaza odpovědí: 8 změna:

Zdravím,

při výměně pneumatik na zimní mi auto začlo táhnout do pravé strany. V servise provedena geometrie a kola prohozeny (prý byly nasazeny opačně). Při jízdě se problém opakuje, ale auto táhne doleva. Kde může být problém? Pneumatika? Celé kolo? Nebo ještě něco jiného.

Díky za odpovědi.

 

 

8 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

2x

Zle spravená geometria. Stred servoriadenia nesúhlasí podľa vodorovnej polohy volantu. Ak sa spraví geometria podľa volantu a nesúhlasí stredova poloha serva,tak auto začne ťahať do strany.

 

pecenkav
hodnocení

1x

Nafoukni si to levý kolo a taky se podívej na to, jestli není sjetý vzorek na jedny straně

 

hodnocení

1x
Pokud se směr, kem aufo táhne, přesunul společně s prehozenim gum, nejspíš bude některá nerovnoměrně sjeta, třeba víc z vnitřní strany kvuli špatnému odklonu nebo sbíhavosti.

 

hodnocení

0x
Jestli byly blbě nasazeny pneu a jezdil jste s autem. které táhlo doprava a po výměně se vám zdá, že táhne doleva, tak to může být jen psycho, a nebo se u kol zbrkle opět někdo spletl. Zkontrolujte pořádně orientaci pneu na všech 4 kolech. A dále, popište co podle vás znamená táhne doleva. Na běžných okrskách s velkým spádem se to neurčuje snadno.
blaza
hodnocení

Táhne doleva... když pustím volant na rovné cestě, tak po chvíli je auto schopné se dostat do druhého pruhu. Na první pohled pneumatika sjetě nevypadá, ale říkám si, kde jinde může být chyba, když se to po výměně kol takto otočilo. Taky jsem si říkal, jestli to není psycho, ale dával jsem to na zkoušku i kamarádovi, který říkal to stejné.

A zkontroloval jste správnou orientaci všech 4 kol?
Guma nějak viditelně sjeta vypadat ani nemusí, ale he potřeba si uvědomit, jakej vliv na směr její dráhy musí mít třeba 1mm rozdíl výšky vzorku mezi vnitřním a vnějším okrajem. Kdysi jsem koupil wintercar feldu, pořád nechtěla jet rovně a táhla ke straně. Má servo, takže jsem podezíral přesazenej volant mimo jeho středovou polohu a zkoušel ho přesazovat+adekvátně stelovat tyčky řízení. No, když už to konečně jelo rovně, málem jsem nezatočil do vrat, protože doprava byl rejd asi poloviční, zato doleva bych se otočil skoro na místě:) A celá příčina byla jedna guma trochu sjeta zevnitř. Jen jedna, kdyby byly obě, vzájemně by se ty síly vyrovnaly.

Jednoducho si to skontrolujte tak,že natočia kolesá rovno, a naštartované auto dvihnete hore,poprípadne len trochu prednú nápravu,ak sa kolesá natočia tak budete vedieť,že chyba nie je v pneumatikách.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]