Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Palivoměr Fabia 1.0mpi 2002

Od: lukaso358 odpovědí: 7 změna:

Ahoj, potřeboval bych poradit.
Škoda Fabia 1.0 mpi 37kw 2002 (junior) - nefunkční palivoměr, po zapnutí klíčku normálně načerpe, po chvílí třikrát zapíská ale palivoměr se ani nehne.
kontakty od čerpadla jsem měl rozpojené - prostříklé kontaktolem - nic

Bohužel už si nepamatuji jak zprovoznit starší "plný" vag, kor když neexistuje uloz.to - mám kkl modrý kabel, ale jenom free "vag"
výstup free diagnostiky je následující (obrázek níže)
Jinak bych samozřejmě udělal test akčních členů, abych zjistil jestli je přístrojovka ok. Ale jak zprovoznit plnou verzi už po těch 10 letech + kdy jsem to měl k dispozici nevím - i tady bych uvítal radu.
děkuji za váš čas.
Prosím bez zbytečných komentářů typu odvez to do šrotu apod. :)


Palivoměr Fabia 1.0mpi 2002

 

 

7 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

bear
hodnocení

0x

Rozeberte budíky a proletujte opatrně mikropájkou zelený konektor. Blbne Vám i immobilizér a snímání transpondéru z klíčku.

lukaso358
hodnocení

U favorita prohřát pojistkovou skříň klasickou trafo pájkou problém nebyl, tohle bude asi horší. Zkušenost s tím nemám.

bear

Tak to pro tebe je nereálné. Je potřeba najít někoho, kdo opravuje radioelektroniku nebo notebooky a umí s mikropájkou.

Ještě je možnost budíky vyměnit, nakódovat výbavu, stočit km a nakódovat původní klíče do immobilizéru. Ovšem je potřeba to vše umět a nedělá se to jenom přes kklko.

Tento proces jde i obejít přehozením eepromky ze starých budíků do jiných stejných. Ale opět operace s mikropájkou, takže je to nesmysl a vyplatí se opravit stávající.

Hlavně to řeš, protože bez funkčních budíků zachvilku nepůjde nastartovat.


 

lukaso358
hodnocení

Tak jsem se na to podíval a zprovoznil starší Vag 304. udělal jsem test akčních člěnů.
Palivoměr při testu normálně funguje.
Ale to že fabie 3x pípá (zapnu zapalování po chívlí pípá) by odpovídalo přehřátí či nedostatku chladící kapailny (ovšem čidlo v nádobce už předchozí vlastnící ustřihly a spojily kabel).
Takže mě napadá, může být v háji kabel někde po cestě, nebo nějaká kostra - věděl by někdo po čem jít? Než rovnou měnit plovák?
Děkuji.

 

bear
hodnocení

0x

Konektor budíků, jak jsem psal. Test akčních členů jde před něj přímo na čip řízení motorků ručiček. Takže jeho funkci test akčních členů nevylučuje. I vzhledem k závadě immo cívky 01176.

Ve vagu v bloku hodnot na 17budíci máš kolonku odpor plováku. Tak po sedačkama na konektoru palivoměru zastrč do prostředních menších pinů tenký měděný drát a musíš v bloku hodnot mít nula ohm. Pokud kohmy, tak je to ten letovaný spoj nebo někde opravovaný kabel na trase, ale spíše ne.

lukaso358
Jeden tvrdí konektor, druhý jasně plovák.
K tomu immo nijak jsem ho nepozoroval krom toho že ho napsal free vag. Žádný problém se startem nebyl.
Ono to každé píše něco jiného...
P00771 - snímač pro ukazatel zásoby paliva G 30-00 přerušen zkrat na plus
P0170 sporadicky P1250 přiliš nizký stav paliva v nádrži
bear

A v čem je problém? Lenost? *smich*

Si to změř, zda je to plovák, vedení nebo budíky.

Odpoj konektor od budíků a budíky vymontuj. Na nádrži zkratni prostření piny v konektoru do auta a u budíků naměř smyčku do 2 ohm multimetrem nebo klidně zezačátku vagem v bloku hodnot přes budíky, ale to nemusí být relevantní, pokud je studeňák na konektoru budíků a budíky jsou tímto nespolehlivé. Tak otestuješ kabeláž.

Budíky oddekluj na zadku a vyjmy vnitřek a vizuelně prohlídni spoje viz. video.

Nakonec si nech smradlavý proces a vymontuj jednotku čerpadla z nádrže. Na prostřední piny dej multimetr na ohmy a hejbej si plovákem. Musí jít plynule jako postupka a nesmí hodnoty nahodile skákat při lineárním pohybu plovákem.

Jestli tohle nedokážeš, tak potom servis.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]