Nejste přihlášen/a.
Ano, přesně takhle se projevoval můj ex-služebák Megane s motorem 1.5dCi, byl r.v. 2008. Prostě zdechnul za jízdy a finito. Auto prošlo mnoha servisy v autorizáku, nikdy na nic nepřišli, vyměnili turbo, řídící jednotku, vstřiky atd. Nakonec pomohlo jediné - po nějakých 110tkm šlo auto pryč z firmy. Těch aut bylo ve fimě osm, všechny končily ve zhruba stejném nájezdu. Pak, zaplaťbůh přešla firma na Pažouty a ty běžně najíždějí tak 300-400tkm, než jdou do bazaru. Od té doby vím, že auto s kosočtvercem fakt nikdy.
To vypadá na chaos v elektrice (elektronice) a najde to jen někdo kdo opravdu umí diagnostikovat a měřit a zároveň zná kosočtverce.. Hlavně už víš proč se to prodávalo...
To první byl nouzák - neseděl požadovaný/dodávaný tlak turba, to jde ještě najít normálně - regulace tlaku turba, měření tlaku, děravý sání za turbem, pokud je variabil tak zatuhlý naklápění lopatek..
Kvůli tomu druhýmu by to nezdechlo, tam bylo něco co ŘJ to nerozpozná jako chybu, zároveň vyskočily chyby několik různých naráz - to bude nějaký studeňák, spoje propojený bordelem, přechodový odpor, pokles napětí a ŘJ nepracovala správně... Hledat to musí opravdu profík, 99% servisů bude jen naslepo měnit díly a ty to platit..
Kostry, konektory, i lisovaný koncovky baterka - drát (přechoďák jde měřit - pokles/ rozdíl napětí v úseku), kontakty relé/pojistek, další level čištění desek v jednotkách (isopropylem), hledání studeňáků... A vyšší level reballing čipů.. Live data nemusí ukázat nic a může to být vidět jen na průběhu signálu na osciloskopu... Hledat se to bude opravdu blbě, spíš to najdeš náhodou.. Ale nejsu elektronik, jen střílim vod boku ze střípků z doslechu..
Centrál často mikrospínače nebo dolámaný dráty v průchodkách do dveří..
Taky relé může občas chvilkově rozpojit něco zásadního..
Ty naše služebáky byly výhradně v manuálu. Tudíž snímač neutrálu to nemělo Přesto ta auta měla stejné problémy ve stylu jedu v pohodě - za minutu šlus, nejedu. Asi elektronika, žádný mechanický problém nebyl, na dia nevyčetli nic relevantního - resp vyčetli různé, takřka nahodilé chyby. Ale žádné účinné vyřešení toho problému nebylo nikdy realizováno. Takže jak jsem psal - my, jako řidiči byli naštvaní, protože člověk místo jezdění po zákazníkách stál na škarpě a čekal na odtah, firma naštvaná, protože sypala finance do aut bez adekvátního efektu. Mě na tom celém těšila jen ta věc, že ta éra Rencků byla krátká.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.