Zdravím, jelikož v motoru jak je zezadu závit na kolík, tak je asi napůl strženy nebo chybí protože dotahuju kolík a těsně před koncem, poslední cca 2mm než se opře o blok ta hlava šroubu, tak začne být volný a nejde dotáhnout, protočí se a gigle. Jedině musí jeden držet kolík a druhý štelovat vačky, tak lze ten motor zaseknout přes setrvačník v určité poloze z hlediska nastavení rozvodu nebo to nejde? Vím že zablokovat by šel když odendam startér, ale jestli se dají přes něho nastavit rozvody?
Trn na kliku udělej ze šroubu se závitem až k hlavě (pozor aby hlavou dosedl až na doraz).
Další možnost úchylkoměrem najít přesně HÚ 1. válce
Aretace setrváku nebude dostatečně přesná, bude stačit jen na to aby se motor nepotkal..
Nepřesně nastavený rozvod se projevuje kolísáním otáček/ lítáním předstihu kolem 2200
Pozor na správný dotažení řemenice kliky, a při utahování vačky nedržet reakci za vačkovej hřídel ale přípravkem přímo vačku (páka + dva kolíky)
ladinac123
Ono to právě cuka mezi 1800 až 2500 někdy jo někdy ne někdy víc někdy míň... Ale předstih si skáče úplně všude, -40 + 30 + 30 -25 + 30 nebo třeba 14 15 13 14 -15 14 16 14 -42
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.