Nejste přihlášen/a.
Buď vrčí servo naklápění klapek pro teplý a studený vzduch (je nejen u climatroniku, ale i u climaticu, což je "manuál") nebo píská přímo oska motoru větráku (lze vyzkoušet přidáním či ubráním otáček fukaru). Stejně tak servo teplý a studený vzduch otestujte otáčením kolečka teploty a poslouchejte zvuky. Pochopitelně větrák se musí točit alespoň na jedničku.
Tak je to jasné. Osa motorku větráku.
Pokud jezdíte v prachu, tak to jde všechno přes tělo motorku a osa rotoru se v bronzových pouzdrech vydírá a to je to popískávání.
Scala, Rapid, Fabia, Roomster mají nevýhodu, že z venku se vzduch saje tak jak je nejprve k motoru ventilátoru a ten teprve tlačí tento vzduch do filtru a až za filtrem je čistý vzduch bez částic, který profukuje přes radiátor nebo výparník klimy a přes směrové klapky do výdechů do vozu. Tedy ten největší bordel jde přes větrák. Vadí i dlouhodobě napadané a hnijící listí pod čelní sklem.
Rozebrat přes schránku spolujezdce, vyčistit fukar, namazat osku trochou řídkého oleje a s novým filtrem kabiny složit vše zpět.
Pokud to neumíte, kupte nový motor ventilátoru
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.