Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Opakovaná STK

Od: jormungandr odpovědí: 14 změna:
Dobrý den,
kolikrát mohu provést opakovanou technickou prohlídku? Jen jednou nebo víckrát?
Jde o to, že technik nalezl problém se světly (konkrétně při blinkru svítí jedno couvací světlo na druhé straně), ale když jsem z technické prohlídky přijel, problém se nevyskytuje. Zkoušel jsem to 3 dny, ani jednou se nic takového nestalo. Jde o starší auto s vysokým nájezdem. Takže přemýšlím, když se problém neobjevuje, zda opakovanou technickou prohlídku zkusit znovu, bez návštěvy servisu. A kdyby problém opět nalezli, předat do servisu poté.
Dá se to takhle udělat? Děkuji.

 

 

14 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

asd1
hodnocení

3x

Počítej že na technický to bude znova, to je celkem tutovka *smich*

Špatná kostra, neni problém to najít a opravit. Nejpravděpodobnější na tom světle - konektory, patice, pokud to je na dveřích tak zlomený drát v průchodce..

 

hodnocení

3x
avatar dabel

kup kontaktol vycvakni konektory od zadních světel vyčisti prostříkni zkus zda chodí jak má jed na stk

 

makk
hodnocení

0x

Jen jednou. Pak musíte opravit a STK komplet zvovu. Tyhle "barevné hudby" bývají nejčastěji způsobeny špatnou kostrou, takže bych na vašm místě ty kostry prošel a očistil.

Může jet kolikrát chce, dokonce ani nemusí na stejné STK.

Může na opakovanou technickou na jinou STK? Za cenu opakované prohlídky?
Jen se ptám.

Ano, ale cena opakované prohlídky z jiné stanice bývá jiná, než z původní. Ale furt míň než za celou.

Díky. Máte pravdu, zrovna na jednu náhodnou koukám: 1280,- za prohlídku, opakovaná za 330,-, po jiné STK za 990,-.
Ale hodně stanic to asi nerozlišuje, tedy alespoň to nemají v ceníku na webu.

Máte pravdu, některé to nerozlišují.

 

thetruth
hodnocení

0x

A nebylo by lepší to skutečně vyřešit? Na STK to náhodou bude fungovat, ale v provozu to pak bude náhodně blbnout, což v lepším případě bude mást ostatní řidiče, v horším se díky tomu stane nehoda. Ono totiž se to může chovat různě, nepůjde třeba vůbec blinkr, a pak to kvůli tomu do vás někdo napálí.

Na silnici nejste sám, tady nejde o to "kouzelné" razítko, ale aby auto bylo skutečně ve stavu, že neohrožuje vás ani ostatní účastníky provozu.

Umíte číst? při blinkru svítí i covačka nikoliv že nesvítí blinkr!

Ale je fakt , že v 99% je to banalita ve formě koroze v paticích některých světel= jednodušše odstranitelné!

thetruth

Umíte myslet? A kde je dáno, že když to takhle blbne, že to za pět minut nebude dělat něco jiného?

Pane mysliteli co neumí číst potažmo vnímat čtené- jsou to letité zkušenosti! ajen debil když toto projde na jedné lampě neudělá na zbytku .

Přeji pěkný den a více přemýšlet!

Jenže ta covuačka musí svítit na úkor toho blinkru. Pokud je přechoďák na kostru ve skupinové svítilně, tak v sérii s tím přechoďákem budou zbylé žárovky co jsou na jednom obvodu na obou stranách auta (brzdovky, obrysovky, couvačky). Přechoďák má tendenci se měnit. Dneska jen trochu prosvěcuje couvačka, zítra to bude ok ale pozítří se ti třeba při brždění na jedné straně místo brzdovky rozsvítí ten blinkr. Rozhodně to nech opravit, není to nic nákladného, i kdyby se na tu skupinovou svítilnu měl dotáhnout náhradní drát odkudkoliv

thetruth

Diesel ví přece všechno nejlíp, ne?

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]