Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Dva dotazy na motor

Od: karelulm® odpovědí: 8 změna:

Dobrý den

I. Jak vyčistit v TDI 2,0 103KW Pumpe Düsse karbon od EGR ventilu k sacímu ventilu, (aniž by uvelněný karbon zůstal na sedle ventilu), když vodík toto neřeší?

II. Jak náročná je oprava motoru 3,6, který žere 3l na 1000km, a motor jede nepravidelně? Najeto 280.000 km, na autě se střídali lidé, až se rozsvítila kontrolka motoru - žlutého kuřátka. Olej v měněn providelně v servisu po 30.000km - Long life specifikace.

děkuji

 

 

8 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

2x
avatar mikihans
Sice na common railu, ale na jaře jsem čistil sání od karbonu. Mechanicky + přípravky na to určenými + vapkou (po demontáži).
Konkrétně tímto. Pozor, žere to kůži, a je to nutné po čištění spláchnout tlakovou vodou, jinak to tam nechá lepivý povlak.
automoto-eshop.cz/...
Čistil jsem tím + kartáčem na vrtačce i sací kanály a horní stranu ventilů, motor jsem jsem si vždy natočil tak, aby daný válec byl v horní úvrati po kompresi (zavřené ventily).
hodnocení

takže jste sundal sání (sací potrubí) ...?

na motoru uloženým napříč jste čistil vapkou? vrtačkou?

dle youtube v sacím kanálu hlavy je spirála, jak jste se dostal nahoru?

D-Ě-K-U-J-I

Ano, sání + klapku + vedení od EGR ven a vyčistil mimo auto, sací kanály + ventily přímo na autě, i tou vapkou, pak samozřejmě vše důkladně vysušit a hlavně vyfoukat vodu ze všech závitů.
Každopádně přestože už tam nějaký nános karbonu byl, tak se chod motoru nezměnil subjektivně ani objektivně :) ale aspoň mám pocit, jako že jsem pro něj něco udělal :-D
Fotky jsou před čištěním, nájezd 250 tisíc km. Klapka (místo vyústění EGR) byla už docela mazec.
Dva dotazy na motor
Dva dotazy na motor #2
Dva dotazy na motor #3
hodnocení

Děkuji Vám, nějak podobně, ne-li stejně, tak jak vidím na vrchním obrázku to v mém sacím potrubí, hned za EGR vypadá. taková hrůza. Ten můj motor, teda vypadá úúúplně jinak než ten Váš TDI.

Děkuji vám a dávám BOD

 

jirib
hodnocení

2x
2.musí se zjistit,co olej žere...
Turbo?
Pístní kroužky?
Vodítka ventilů?
Doporučuji jiný motor z vrakoviště,třeba budete mít štěstí a nebo spoustu náhradních dílů.
hodnocení

BOD :) nebo spoustu náhradních dílů... :)

 

asd1
hodnocení

0x
Bud Vif a italská údržba,dlouhodobě, nebo komplet rozborka a mechanicky/chemicky
Motor v hajzlu, nejspíš nepomůže ani komplet generálka,ale je možnost že to bere jen přes gufera ventilu nebo turbo.. 30kkm je kurvitko navrženy na 200kkm spotřebního zboží..
hodnocení

taky jsem slyšel, že jsou u VW naschvál "KUR...VÍTKA" i v tom TDI je jakási hřídelka, která zamezí mazání. S tím TDI byly taky potíže, zdechalo, kuckalo.

Vytáhli jsme EGR a byl celý obalený černým karbonem a celá cesta až ke kanálům hlavy válců ( :) dle kamer do odpadu :) ) je zaneřáďěná.

Spotřební zboží, ale za nespotřební ceny.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]