Nejste přihlášen/a.
Dobrý den
I. Jak vyčistit v TDI 2,0 103KW Pumpe Düsse karbon od EGR ventilu k sacímu ventilu, (aniž by uvelněný karbon zůstal na sedle ventilu), když vodík toto neřeší?
II. Jak náročná je oprava motoru 3,6, který žere 3l na 1000km, a motor jede nepravidelně? Najeto 280.000 km, na autě se střídali lidé, až se rozsvítila kontrolka motoru - žlutého kuřátka. Olej v měněn providelně v servisu po 30.000km - Long life specifikace.
děkuji
takže jste sundal sání (sací potrubí) ...?
na motoru uloženým napříč jste čistil vapkou? vrtačkou?
dle youtube v sacím kanálu hlavy je spirála, jak jste se dostal nahoru?
D-Ě-K-U-J-I
taky jsem slyšel, že jsou u VW naschvál "KUR...VÍTKA" i v tom TDI je jakási hřídelka, která zamezí mazání. S tím TDI byly taky potíže, zdechalo, kuckalo.
Vytáhli jsme EGR a byl celý obalený černým karbonem a celá cesta až ke kanálům hlavy válců ( dle kamer do odpadu
) je zaneřáďěná.
Spotřební zboží, ale za nespotřební ceny.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.