Nejste přihlášen/a.
Na nerovné vozovce se samozřejmě auto opatřebovává rychleji než na rovné (zejména díly podvozku - čepy, ramena, tlumiče...), ale solidní kostková silnice vadí mnohem méně, než třeba výtluky. Neřešil bych to, konec konců s tím stejně moc nenaděláte. Pokud jde o rychlost, tak je asi lepší o něco dřív měnit čepy, než někoho zabít.
Nejlepsi je jet podle predpisu a zaroven tak, aby si nevylil polevku, pokud zrovna nejakou vezes.
oproti běžné cestě****to je která? Páč většina cest je asfaltka, rovná, bez výmolů. Kostky na silnici a jejich spáry neponičí vozidlo, jen je to hlučnější.
Nerovnosti a díry na koskách, je stejné jako v asfaltu.
fakt nesnáším*** zde se projedete několikrát a zvyknete si. Ještě lepší to je tady.
buďme rádi, že ještě někde jsou kostky, je to ekologištější a estetičtější řešení
jen je škoda, že se u nich lokální opravy dělají asfaltem
No ony nejsou kostky jako kostky. Žulové kočičáky nejsou zrovna levné, takže u nás, v nejmenovaném severočeském městě, se pokládka dělá tak, že se mezi kostkami nechává široká mezera cca 3 cm, čímž lze značně ušetřit. A po tom jezdit je opravdu chuťovka, to máte pocit, že vám každou chvíli tlumiče vlezou do kabiny.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.