Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Klepání podvozku na nerovnostech

Od: dexolus® odpovědí: 17 změna:

Ahoj, jelikož jsem tu vždy dostal cenné rady tak se zkusím zeptat. Kdysi jsem tu řešil to stejné. Klepání na podvozku (štěrk, polní cesty, kočičí hlavy) byla menší vůle v čepu řízení. Známý mi udělal víceméně komplet podvozek protože ostatní díly na tom byli podobně (krycí gumy zpuchřelé a popraskané). Takže se udělali čepy řízení vnitřní vnější, celé rameno s kulovým čepem, stabilizační tyčky, uložení stab. tyček a horní uložení tlumiče s ložiskem. Možná některé názvy nemám správně popisuju z toho co jsem pochytil od známého.. Jedinný starý věci zůstali tlumič a pružina který měnil ještě původní majitel..

Napadá někoho co ještě na předku může klepat když je víceméně vše vyměněný?

Auto - Honda Civic VIII sedan.

Děkuji

 

 

17 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

0x
Je dost důležitý jestli měnil díky celé, nebo jen přelisovával silentbloky. Často! Často! Jsem se setkal se špatně zalolisovanými silentbloky, bylo vidět, že šílený na jedné straně nápravy jsou v jiný pozici než na druhý.
Nebo něco nedotahnul úplně -nedotazeni šroubů a matice...
Nebo nevyměnil všechno co měl.
Na dálku těžko rict
doplněno 26.09.24 09:06: Může klepat i závaží poloosy, jestli ho tam vůbec máš, viz foto
Klepání podvozku na nerovnostech
hodnocení

Díly celé..

Nedotažení mám v plánu zkontrolovat ale nemyslím si že by se to stalo..

Co jsem psal to vyměnil. Starý díly mám ještě doma na vyhození..

Něco podobného na poloose je, ale je to gumový to by mohlo tak znatelně nahlas klepat..? Díky

Něco podobného na poloose je, ale je to gumový to by mohlo tak znatelně nahlas klepat..? Díky
Ano, mohlo!
hodnocení

Díky, nemáš radu jak zjistit že je to opravdu ono? Vím že jsem za to zkoušel při výměně pneu zatahat nebo jak to říct a pomlel jsem jakoby jen pružností gumy.. Případně dá se vyměnit nebo se musí celá poloosa? Děkuji.

Když za to vezmeš rukou a nebude to tam držet, nebo se to bude nějak jinak hýbat, je to špatný.
Musí to na poloose držet pevně, bez nějakých vůlí atd...
hodnocení

Zkontroluji.. děkuji :)

Může to být i spodní reakce motoru (silentblok). Když nenajdeš, tak za to může Putin...
hodnocení

Asi ho obviním rovnou..*smich*

hodnocení

Jen pro info bych nejspíš obvinil to záváží poloosy.. Včera jsem sundával kolo kouknout jestli se náhodou nepovolil nějakej šroub po výměně těch dílů a vše je ok.. Ale chtěl jsem zkusit jestli je nějaká vůle na tom závaží a místo vůle mi závaží zůstalo v ruce místo toho aby drželo na zbytku tý gumy na poloose.. *smich* takže sundáno, a uvidím jestli klepe.. Dnes ráno neklepalo ale klepe to převážně třeba na štěrku nebo polní cestě a tak.. A také ne vždy takže uvidím případně přidám info časem. :)

Díky za radu.

 

 

hodnocení

0x
avatar milancukrar

Klepání a klepání, toť rozdíl. Páč je to složité hledat. Po dlouhém čase jsem našel železný čep v zavazadlovém prostoru, který klepal o plech. Žádná závada, jen neuklizené auto.

hodnocení

Díky, ale bohužel u mě to bordelem není.. Auto mám vyklizený a bouchání jde znatelně od předku...

bordelem***to bych si ani nedovolil napsat.

Ale řešil jsem podobně i brýte v kastlíku stropu, kdy v jednom stejném místě (houpající dolík) brýle ťukly.

Naložit několik lidí, ať se dohadují, ze kterého místa se to ozývá. Každý bude tvrdit jiné místo.

Přeji brzké odstranění.

 

asd1
hodnocení

0x

Zjistit co klepe neni tak složitý, zahoupej si autem/ zalomcuj kolama příp. + pomocník a rukou osahej kde je vakl. Nový díly nic neznamenají, šmejd nebo chybná montáž = díl může chcípnout skoro hned.

Klidně i silenty zavěšení motoru, vejfuk o kastli apod.

Čepy silenty - dobrý je Lemforder, všechno co jsem měnil tak drží.

hodnocení

Díky.. já už žádnou vůli necítím když to zkouším.. žádnej čep nemá vůli ani když je páčím..

Jak doma zkontrolovat silenty motoru? Výfuk omrknu ale vím že ten byl ok když jsem pod tím lezl.

Snažil jsem se dával lemforder ale myslím stab. tyčky a uložení stabilizátoru lemforder není protože to lemf. nedělá *smich* tam jsem bral jako náhradu febi..

asd1

Febi taky ujde.. Páčení moc ne, lepší je "kvrdlání". Holt "hledej šmudlo" klepat může všelicos, klidně mlhovka v nárazníku, chladič o kastli a podobný vtipný věci. A klidně se to může přenášet i zezadu nebo zleva doprava.

Ještě uložení stabilizátoru - vytlučený gumy a klepe kov na kov.., nějakej kabel v palubce... Fakt Hledej šmudlo *ua*

Jde to řešit i zesílením rádia *smich*

hodnocení

Rádio funguje.. *smich*ono to tak znatelně neklepe ale já to nemám rád. Takže budu hledat díky

 

lll
hodnocení

0x
Mě vždycky klepal buď vyteklej a zničenej tlumič, nebo častějc prasklé pružiny (pravda používal jsem tu oktávku spíš jako náklaďák na přepravu stavebního materiálu)

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]