Nejste přihlášen/a.
Mokro v autě zvyšuje vlhkost. Ať už mokré oblečení či sedačky.
Výměník klimatizace má 9˚C. Protékající vzduch se na chladném předmětů vysráží. Studený radiátor zkrátka přemění vzdušnou vlhkost na kapalinu, která odteče kondenzátem pod výměník ven z auta nakape voda pod něj a vyjde suchý vzduch. Prostě fyzika.
Topení jen ohřeje vlhký vzduch. Je ale potřeba vlhký teplý vzduch odfouknout z auta ven. To se děje otvory pod zadním nárazníkem. Na uzavřenou cirkulaci by se auto silně mlžilo.
Proč některé auto ano a některé ne je dáno stavem. Někomu zatéká, někdo chodí do auta promoknutý a některá auta mají kabinový filtr pod čelním sklem, který bejvá mokrý, když nefungují odtoky (ucpané blátem)
Zkusil bych vyměnit kabinový filtr, je možný, že je zanesený a tudíž nedokáže dostatečně foukat na okna. Další možnost co mě napadá, tak nebylo tam měněné čelní okno? My jsme v jeden rok byli nuceni na dvou našich autech měnit čelní okno kvůli kamínku a od té doby se ty okna prokazatelně víc mlží a pomáhá jen klima, předtím stačil jen teplej vzduch a víc osolit fukar.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.