Zdravim, nejsem žádnej autíčkář, tudíž nevím, zda ne to normalní. Při rychlém rozjezdu mi až na dvojce začne auto škubat, k přirovnání, jako když dochází benzin. Nejdivnější je, že to nedelá pokaždé.. může to být mojí neschopností nebo je to něco u motoru? LPG 2.4l 500kkm. + vložim ještě jednu otazku : může mít dopad na lenost motoru katalyzator? Rekli mi, ze je spatny a ja pocituji, ze na 2.4l to moc netahne, rekl bych, ze 0-100 6-7s
Někde může být vlhkost, která se zahřátím motoru vypaří a nepůsobí jako zkrat. Byla vadná zapalovací cívka a u dalšího auta zapalovací modul. Jinak chci upozornit,že je zakázáno říkat si o ohodnocení odpovědi...takže asi víte co tím chci říct
Katalyzátor -co znamená špatný? Jestli nefunkční nebo vysypaný, tak to na výkon nemá vliv, maximálně, pokud tam je, tak zadní lambda sonda může "čichat trochu jiný spaliny" a tim rozsvěcet kontrolku motoru. Pokud třeba vlivem staršího problému se zapalováním nebo bohatostí lpg je uvnitř roztavený, mohlo by to výkon ubírat. Škube to i na benzín, nebo jen na lpg? Máš aspoň základní bluetooth obd krabičku za 2 dolary k Androidu? Stačí k vyčtení zásadních závad a třeba krátko a dlouhodobých korekcí, nebo zobrazení napětí (kontrolní) lambdy. Když za zcela srovnatelných podmínek porovnás okamžitou spotřebu dle palubáku při jízdě na benzín a na lpg, liší se nějak zásadně? Například, pokud by pri 3 tisících na pětku v kopci s plným plynem ukazoval benzín třeba 23L/100km a na plyn treba o 10 víc, bude problém právě v plynu. Tu okamžitou spotřebu odhaduju podle mojí 1,6ky. A na volnoběh se spotřeba zásadně neliší? Ještě, pořád nevíme, o jakej jde motor, ale egr ventil má?
Diky za odpoved, ale rozumim tak pulce . Ikonka motoru mi sviti, spotrebu mi palubovka neukazuje a podle tankovani a km odhaduju spotrebu 11-13l/100. Uprimne me ani nenapadlo zkusit jet na benzin, zda to nemuze byt plynem.
Obvykle skubani v nizkych otackach pod plynem = zapalování tj svíce kabely civka. Ucpanej kat výkon snizuje, hlavne ve vyssich otackach kdy je velky prutok spalin. Vadný nemusí znamenat ucpaný, jen je vypálena platina a nepracuje spravne-poznáš na emisích nebo že zadní lambda za katem kopíruje signál z přední.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.