Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Pojízdný hever výběr

Od: dexolus® odpovědí: 22 změna:

Ahoj, přemýšlím nad koupí pojízdného hydraulického heveru. Doteď jsem vše zvedal klasikou z auto ale aut je víc tak přemýšlím nad ulehčením.. Vybral bych asi něco na tento styl tvproducts.cz/... Má někdo zkušenosti který vybrat? Poslouží i ty nejlevnější nebo koukat po těch lepších?

Případně má někdo zkušenosti jak se bude chovat když bych to zvedal normálně na trávě? U tohohle typu padá zvedání za práh, takže za nosníky? Případně když bych koupil nějakou takovou podložku cdn.myshoptet.com/... má smysl to zvedat za prahy nebo se to akorat posere? Díky..

 

 

22 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

6x
Já mám takovej, co vypadá úplně stejně jako na prvním odkazu asi 15 let, stál asi 8 stovek a funguje, ale je pravda, že se nedostane pod některý nízký auta. Zato má užitečnou funkci, že pumpovaci trubka jde libovolně otáčet do stran, při zvedání pod napravou je to k nezaplacení. Nizkoprofilovej mám taky, za pětikilo z výprodeje z Kauflandu, ale ten nemá trubku otočnou. Gumovej puk za 50 kaček z Číny taky :) Ten jsem ale ještě nepoužil, za prahy nezvedam.
hodnocení

Díky, mě by se pod auto a všechny co mám doma tyhle obyčejný dostat měli..

Máme stejný jako ten červený na odkazu a jen od jiného prodejce a modrý. Koupil jsem ho bráchovi asi před dvaceti lety. Kromě toho, že jsme párkrát dolévali olej, tak pořád dobře funguje a dostal se pod každé auto co jsme kdy měli (3 řidiči, 12 aut). Za prahy radši nezvedáme, pokud to není nutné. Dáváme pod rameno. Je fakt, že jsme nikdy neměli nízké sportovní auta. A taky se tento hever nedostane pod auto s prázdnou pneu.

Dávat 3,5tis. za výše doporučený zvedák, který použiju 2x za rok mi přijde nesmyslné. Navíc je to 70cm velké heblo, které váží přes 30 kg. Jmenuje se to dílenský zvedák. Jezdit s tím po nezpevněném povrchu bude ku*evský opruz. A po šterku tuplem.

Mimochodem pojízdný zvedák by měl být při zvedání postavený právě na pevné ploše, protože má při zvedání tendenci si popojet (rameno jede po oblouku), pokud se kolečka zaboří, tak naopak popojede rameno s dosedovou plochou. Na to je třeba myslet při vybírání plochy kde opřít zvedací rameno.

 

hodnocení

4x
S tím co máš v odkazu se nemusíš dostat na místo kam potřebuješ, kvůli výšce, musíš připočíst ještě výšku gumový podložky,abys neohnul lem, kdy se pak do něj jinak dá koroze a nakonec začne honit práh
To co jsi dal do odkazu je škoda peněz, kup tohle a máš to na celý život. Věř že uděláš dobre
aretacni-pripravky.cz/...
doplněno 30.08.24 13:12: Varují před podpěrami tohodle typu, kde je to v zeleným kroužku, někdy to praskne, bývá to nějaká pojebana slitina, prasklo to i kámošovi pod relativně lehkou fabií 1 s ALU motorem 1.4 Mpi
doplněno 30.08.24 13:23: Podpěry nejlíp z oceli, jako jsou ty modrý na fotce. Ty červený podpěry kde je stojina ze slitiny může rupnout. Nevim jestli je to litý či co, bývají tam vady
NEBLBNĚTE...
Pojízdný hever výběr
Pojízdný hever výběr #2
hodnocení

S tou gumovou podložkou mi to nedošlo že bych se nemusel vejít no.. S tím z odkazu máš osobní zkušenost? :) díky

A potřebuje někdo zvedat auto za prahy? Při výměně kol zvedám pod ramenem/tlumičem/pérem a když naopak potřebuju dělat něco na nápravě, zvednu taktéž za nápravu, podložím kozama třeba pod napravnici nebo nosníky a hever zase vyndám.
@bery
Záleží co je potřeba dělat na autě, pokud sundávat rameno a podobně, tak je lepší mít podepřený práh, aby se dalo pořádně pod autem hnout.
Ale ne aby to drželo jenom na heveru.
Prahy nesmí být samozřejmě prorezlý, je třeba dávat pozor, aby auto nespadlo a nerozmacklo pracovníka.
Zvedání a podpírání auta je docela věda. Rozhodně ne za cokoliv lze auto zvedat. Některý věci nejsou napevno, ale kývají se,jako třeba rameno a to je o držku.
Myslíš to dobře, ale není šťastný tady řadit zvedat auto za ty prvky, které se pohybují - stlačením nebo kýváním. I mě to takhle skeclo že zvedáku dolů, ale počítal jsem s tím.
Myslíš to dobře, ale ne každý domyslí, jak se mění poloha ramena, tlumiče.
Boban: je to tak, zvedání ramene je dobrý třeba pri potřebě de/montáže něčeho kolem stabilizátoru, aby se s tím člověk nemusel prát, ale je fakt, že jeho pohyb ne vždy přijde vhod. Dík za typ s tema podpěrama, mám ty modrý a ještě jedny pevnější neskládaci, jen vysouvací, ale ty červený mě právě lákaly, že těma zubama se asi snáz dá nastavit pod autem správná výška bez laborovani s kolíkem, ale jestli je to o hubu, nechám si na ně zajít chuť.
Jedním z důvodů, proč si kola měním sám, je právě to, že to v pneuservisu zvedají za prahy. Sice ten puk nají větší, ale stejně nemám to srdce to autu udělat. :-/
@bery
Tvůj typ na zvedání za ramena je vhodný pro někoho,kdo má zkušenosti.
Pokud na tvou radu dá někdo,kdo zkušenosti nemá tak mu to třeba z toho ramene sjede v mžiku a pokud to nemá jištěný jinde, tak je v prdeli. Těch případů se stalo dost i tady v ČR. JENOM SE O TOM MOC nepíše

bery@

Třeba já. skoro nikdy nedávám hever jinak než na určená místa na prahu auta! Pod jedno mám problém , i když je sériové, žádný snížený podvozek tak je docel problém dostat pod něj ten hever vodkazu tazatele, a pod druhé když dám na jiné vhodné místo, tak zase auto řádně nezvednu takže asi tak proč na místa na prazích určena výrobcem!

Tak hlavně pro laika je to za prahy asi bezpečnější, snazší a nezasere se od kola při hledání mista, kam hever strčit pod nápravu, taky hever je celkově úspornější na výrobu, hmotnost a rozměry, než pojizdnej. Na druhou stranu, půlka aut kvůli tomu má rozjebany prahy, případně dveře. Hlavně dneska je potřeba lidem nakreslit do návodu ke všemu šipku se směrem otáčení i u věcí, kde je úplně jedno,na kterou stranu točit:) Ja zas jsem zvyklej, že u oktavek, fabii, felicii prostě poslepu soupnu pojizdnej hever co nejblíž za kolo a byl by zázrak, kdybych se pod rameno netrefil. Pak jen otočím pákou k sobě do mezery mezi kolem a blatnikem, pětkrát pumpnu a kolo je nad zemí, aniž bych nebezpečně zvedal a kroutil celý auto. Takhle to zase vidím já:)
kk

Na YouTube kanále křovák myslím že ty modrý háněl (Ty se prodávají všude třeba v Lidlu, protože se ohne to U nahoře

A naopak si koupil ty červený že jsou prý super :) ) Se mi to také nezdálo že to bude ještě větší průšvih

To jen tak pro zajímavost

špatný


Dobrý:


bery2
Asi nejsou všechny od jedný barvy stejný, záleží, ktereh výrobce to dokázal jak ošidit, jak jsem psal, ty moje jsou minimálně 15 let starý a už několikrát mě překvapilo, že se ten ohnutej plochác nenarovnal, ani se nehnul, když jsem ho opřel třeba pod napravnici, má tloušťku 4,5mm, u těch neskladacich 5mm.

 

hodnocení

3x

já jen doplním,ten pojízný hever je pojízdný proto že při zvedání musí pojíždět.Takže vůbec nezkoušejte na trávě ani něčem zpevněném,takže opravdu železná plotna cca o 10cm delší jak rozteč koleček

Pojízdný hever výběr #3
bobann
Jasně *palec* a právě proto píšu že nelze kupovat ten co dal tazatel odkaz. Protože je třeba dát podložku, která ukousne další cca 2.5cm prostoru pro zvedání.
A právě proto jsem dal odkaz na ten nízkej zvedák

 

hodnocení

0x
avatar diesel

Mám ho 2x ale od jiných prodejců jeden klasicky s tou kulatou hlovou a na druhý jsem do ná vevařil l-profil (tuším je 40x40x 300mm) takže je hmotnost auta lépe rozložena. Pak jsme si koupili takový -viz odkaz, ale 2T s podpěrami na 4 nebo snad 5T, v akci za menší cenu než v odkazu aretacni-pripravky.cz/... . Má zdvih 560mm oporti necelým 300cm u toho červeného. Vybíralo se s co největším zdvihem.

Jen malá poznámky tyto nejsou na to aby se autozvedal na trávě- idelál je rovný beton, asfalt, popř zámková dlažba. Při tzvedání na trávě je třeba nějaká podložka o celkem cca6cm na šířku a aspoň o 15cm na délku větší než je plocha kterou zabírá onen hever! (můj postřeh když jsem v nouzi musel zvednou auto na zemině-zabořil se cca 5cm!

hodnocení

Tak já třeba tam kde zvedám mám koleje vysypaný štěrkem a normální hever tam problém nedělá.. KDyby dělal tak to při nejhorším podložím.. díky

 

 

hodnocení

0x
avatar stir
Změř výšku prahu u auta. Kamarád ho má a měl jsem problém dostat ji tam. Musel jsem najet na desku, aby bylo kolo výš. Jinak je to daleko lepší než zvedat zvedákem u auta.
hodnocení

To se vejde to jsem měřil.. Ale díky za upozornění :)

 

hodnocení

0x
Chce to nízkej zvedák

 

hodnocení

0x
avatar libor007
Ten z odkazu - ovšem kupovaný v lidlu mám už 15 let a funguje furt dobře. Tu gumu kup na alíku za hubičku. Já si to udělal s kousku dřeva...

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]