Je to moc pěkný, ale pro mé potřeby nevyužitelný. Moje motorka nemá zvedání a klesání.
fik
Nepsal jste co máte za stroj. Na parníky typu HD to bude (pro staré pány), pro supersporty a jiné asi těžko (nemají centrál). U cesťáka, kde dává centrál smysl je to zbytečná přítěž. Možná nějaký skútr, ale tam je většinou malá baterka, která by to nedala. Celkově je to nesmyslný koncept, kdo nedá motorku na stojan, nemá na ní jezdit. I třeba borci po úrazu, co jim nefungují nohy to mají řešené kolečky, co se vysunou při určité nízké rychlosti a ne elektrickým stojánkem.
Mám čerstvě Yamahu Virago XV 1100. Motorku zvládám, ale jsem malého vzrůstu a prostě ji na hlavní stojan nedostanu. Tak jsem myslel, že existuje nějaké dodatečné příslušenství. Asi si budu muset něco vymyslet a vyrobit.
fik
Prodloužit páku na stojanu a/nebo zkrátit stojánek tak, aby se motorka téměř nezvedala, ale stála i na centrálu téměř na obou kolech. O výhody centrálu tak ale přijdete. Také je možnost ho nepoužívat a stavět motorku na bočák, což je u cruiserů standard. Docela by mě zajímalo, co znamená, že motorku zvládáte? Když jí nezvednete na centrál, co budete dělat, až vám spadne nebo se někde vyválíte? V některých zemích je to součástí testu v autoškole (myšleno zvednutí ležící motorky).
Syn měl problém dát motorku ČZ175 na stojan. Tak jsem ho poučil, že má motorkou couvnout (když stojí vedle ní a drží ji za řídítka) a sklopit stojan až když se motorka pohybuje dozadu, na stojan se motorka vyhoupne strvačností. Ale nevím jaký stojan mají jiné typy motorek, jestli to u nich funguje stejně.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.