Nejste přihlášen/a.
Zdravím ostatní pečovatele o tyhle nesmrtelný auta. Jako každýmu druhýmu, i mě "už" (23 let a 420tkm...) začínají reznout dveře kufru na horní hraně, hned první milimetry pod sklem a pak v prohlubni kolem SPZky. Asi před 4 lety jsem to z nejhoršího obrousil a pruh stříknul (po lehký ohyb pár cm pod sklem v úrovni horní hrany světel, takže to nebylo poznat), ale už to vylézá znova. Nemá někdo nějakej geniální patent, co s tím? Problém je sklo téměř přiléhající k hraně plechu, v tý skulině se to nedá brousit
Zatím do spáry občas při otevřeným kufru cintám řídkej rezistin, ale ten to samozřejmě úplně nezastaví
Je reálný sklo bez poškození vyříznout a po vybroušení a stříknutí nalepit zpátky, nebo nemá cenu se s tím drbat a znova to vyleze za stejnou dobu? Viděl jsem jednu oktávku, která tenhle kritickej pruh měla asi polepený lesklou černou folií (styl ála Rapid spaceback), taky by se mi to tak (po zakonzervování) líbilo, už dlouho mám zálusk na černý sloupky, tak bych to vzal najednou , ale zase stejnej problém, to těsně přiléhající sklo
Nebo to na prasáka vybrousit a stříknout jenom "na dohled" a tu spáru pak třeba uzavřít polyuretanem a nechat to dožít?
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.