Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Výměna ramene - vypadnutá poloosa

Od: alk odpovědí: 9 změna:

Dobrý den, ahoj,

měl bych na Vás prosím dotaz. Měnil jsem na autě rameno a bohužel mi nešťastnou náhodou asi trošku vylítla poloosa, protože vyteklo dost převodového oleje. Rameno jsem složil zpátky, takže poloosa se asi teoreticky dostala zpátky? Chtěl bych se zeptat, bude stačit dolít převovodový olej a bude to OK? Nebo ji tam lze nasadit nějak špatně?

Díky moc

ALK

 

 

9 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

1x
A je to auto červené? Nebo stříbrné? Je z roku 1979 nebo 2009? Má motor na dřevoplyn nebo elektriku? Jestli vylítla poloosa jen trošku,tak je to špatné jen trošku..Dolijte troškou oleje a objeďte vesnici nebo region..pak se uvidí, co to dělá..Hlavně pomalu ;)
alk
hodnocení

Omlouvám se, nevěděl jsem, že je to v tomto konkrétním případě u této závady důležité. Jedná se o Peugeto 308 SW II, rok 2015, 1.6 HDI.

 

hodnocení

1x
avatar dabel
Pokud si ji jen povytahl z převodovky a zas ji tam zpět nacvakl tak se prd děje dolej spravný převodový olej a vyřešeno

Pokud necvaknul gufero.

alk
hodnocení

Díky moc. Zkusím tam nalejt olej a uvidím.

ALK

Vypustil bych zbytek oleje co tam je a nalil nový. Objem je 1,8l (pokud jde o převodovku BE4/5).Koupil bych 2l oleje TotalEnergies Traxium Gear 8 75W80 (doporučený výrobce PSA-Stelantis) přímo, na nejen, na váš vůz.

alk
hodnocení

@diesel®: Díky mnohokrát. Jedná se podle toho co jsem zjistil o přesně tu uvedenou převodovku. Rovněž jsem právě měl v košíku i ten uvedený převodový olej, tak jsem jej hned objednal.

Velice, velice děkuji! Komentář k nezaplacení :)

@diesel
Lze u toho jeho Pažouta omrknout gufero, aniž by to zase demontoval? S Pažoutama nemám zkušenosti
Poškozený gufero jsem už zažil. Asi zničený při naražení poloosy.
Dávám gufero nový a je klid. Musí se kupovat kvalita.

Boban- u tohoto motoru nevím asi ano. Jediný problém s guferem poloosy jsme měl na stařičkém Béxu,ale na stejném typu převodovky tj BE4 ve xantii 1,8i16V 81kW (lfy) bylo vidět, ale jako laik jsem na něm nic neviděl, dokonce ani na vyndané převodovce skrze výměnu spojky.Tehdy jsem neměnil gufero, ale nakonec byla obě dobrá.

Na tom BéXu (cesta JH-KV a zpět nonstop) začal guferem na levé staně téci olej, (zde to bylo ale opotřebením-nové vydrželo ve stejném místě pak asi 500km a další jsem nedal do pův. místa,ale posunul, bylo tam místo na toto) -po celé cestě to spotřebovalo 3 náplně a čtvrtou po dojezdu-dojížděl jsem s půl litrem oleje a to bylo jak pro motor tak i převodovku-motor ležák tzv monoblok.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:
Otázky na téma poloosa

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]