Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Oprava podvozku - cas/cena

Od: vyjetadvanactka® odpovědí: 7 změna:
Zdravickoo, budu nechavat spravovat ramena, pruziny, tlumice a ty ruzny tycky spojeny s ulozenim myslim .
Dily mam koupene, ale zajimalo by me, na jak dlouho to realne je? Jde o cele auto a bude to delat mechanik z vesnice, je tak o pulku levnejsi nez servis. Nemate nekdo hruby odhad?

 

 

7 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

kmet
hodnocení

0x

Ten mechanik má zvedák, nebo jámu? Není levnější kvuli tomu, že nedaní?

kokoso

To nedaní ani autoservis sro, už jsi viděl, že by auto Servisák něco danil?

Každej ti řekne: "hele tady mi to posílej na soukromý účet jo"? A přitom na tom zboží má 100% marži, hodinovku má taky jako běžný servis, takže stejně musíš držet hubu, že ti to vůbec opraví... A to se ještě může po..at když máš nějakej díl svůj.

Proč si každej šmudla chce vydělat za hodinu 15 stovek dneska Jinak prý nedělá ...

No, některý jsou prostě takovou prasklý že ti alternátor pod 3000 neseženou, repasovaný, přitom mi jasný že ho kupujou do 8 stovek, ale prostě < trojku nee

hodnocení

Diky za odpoved.
Mechanik ma zvedak a vsechno nacini, pracuje v servisu, takze zkusenosti ma a vlastne i cela vesnice mu tam nechava auta.

 

kokoso
hodnocení

0x

Pokud chceš vědět jak dlouho se ta oprava ofiko dělá, tak si to můžeš zjistit, jsou na to normo časy. VAG (Škoda Audi siat volkswagen a další ) tohle má tuším v Erwinu, dříve to bylo nějakých pracovních listech.

Tvůj auto mechanik šmudla, se s tím může patlat třeba třikrát tak dlouho, protože nemá nářadí, nebo to nikdy nedělal, nebo nemá oficiální postupy k dispozici, takže nic nezkazíš tím, když si domluvíš úkolovou cenu, budeš cenu vědět předem :))

100 Časových jednotek = 1 hod. práce - Tak to bývalo u Škodovky Volkswagenu

Ono pak taky zjistíš, že některý pracovní úkony ti udělají rychleji, ve výsledku levněji značkový servisy, jenže ty mi zase tvrději, že tam musí montovat originální díl, nevím jestli to je pravda, no a pak ten díl stojí třeba osminásobek i autocorrection.cancel

 

asd1
hodnocení

0x
Ca na den, s dobrým vybavením a bez zarezlych sroubu ca dvě hodky. Obecně. - záleží co přesně bude dělat, např.prehodit cely rameno nebo přelisovavat silentbloky je rozdíl.
Normocasy platí pro funglovku bez zarezlych sroubu, který dovedou práci dost protáhnout, obzvlášť pokud někdo šroub předtím pretahl a teď se ukrouti a musí se odvrtavat apod.
Nutná geo.

 

hodnocení

0x
Jestli je to starej střep, kde je to šecko srostlý, tak počítej o dost víc,než si myslíš. Vzpomínám si, jak ani rázový utahovák nepomohl a musel jsem navařovat nejednou novou matici. Holt auta starý kolem 20ti let. Takže střídačka -chlazení vodou, chvíli svařování, chlazení vodou...vopruz.
Jestli se ti bude zdát nabídka mechanika drahá. Můžeš si vyzkoušet sám, jaká to je prča.
Ale což...zrezlý to může být i na 12 let starým autě. Stačí jezdit pěkně v soli v zimě.
Takže čas ti tu nezaručí nikdo. To je strašné relativní
Přesně tak..Záleží na tom,jestli šrouby povolíš anebo utrháš..Pak to trvá spoustu hodin navíc..Měnil jsem zadní tlumiče a levý byl do hodiny hotov..Na pravým totálně zarostl šroub ve spodním oku a bylo o "zábavu" postaráno na celý dopoledne..Stáří auta moc nehraje roli..Kolikrát vypadá spodek hůř na mladším autě a naopak

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]