Ahoj, už delší koukám po inzerátech na auta (hlavně teda bazos, sbazar, marketplace) Možná jsem našel svého favorita, ale radši si jdu pro radu.. Dilema ční v tom, že je to druhý majitel, koupil to přes známého, původně to bylo firemní auto a není původem z ČR to auto. Kupoval to od něj při 80000km. Nebydlí zas tak daleko, takže by nebyl problém se tam jet podívat, ale i tak mě zajima, jestli vám to nepřijde podezřelé nebo tak. Jo a, už ho prodával jednou před 9 měsíci, nájezd byl v té době 99000km.. Díky za názory
Ten opakovaný prodej je podezřelý. A to, že auto prodává po pár tisících ujetých km od koupě je taky divné, že by nějaké problémy? A co se týče auta ze zahraničí, tak jste odsouzen k tomu věřit, nebo nevěřit pohádkám, které si pro vás někdo vymyslel. Někomu to nevadí a auto koupí podle toho, jak sám umí posoudit stav auta. Ovšem to se spíš týká levnějších šunek. Ale vše může mít i nevinné vysvětlení. Já třeba taky kupoval pro syna auto, které už jednou bylo prodáváno. Bylo to proto, že dotyčnému už se do toho nechtělo vrážet, ale auto se sjetými brzdami a promáčklým blatníkem nikdo nechtěl. Tak to holt prohnal servisem a udělal i STK a bylo to v pohodê.
No já četl něco jiného, před pár měsíci 99 tisíc a dnes prodává z 80-ti Kapanek stočený.
duzio
Stoceny spíš ne, možná jsem se špatně vyjádřil.. koupil to od známého z firmy při nájezdu 80000km, pak před 9 měsíci to prodával s nájezdem 99000km a teď znovu s nájezdech 120000km
Služební auta jezdím už desítky let. Z uvedeného dotazu mi tak trochu neštymuje jen ten nájezd, služebák se málokdy prodává dřív, než po nějakých 200-300tkm, měl jsem i Partnera, který jsem odevzdával s nějakými 550 tkm na tachu. A protože byl 7 let starý, bez poškození, je mi jasné že bazarník to prodal jako auto po důchodci
asd1
Ne každej služebák lítá stovky km denně.. Vi o jednom a ten jestli ujede za měsíc 100 km tak je to moc.. Po pár letech mění protože "to už je starý"..
Jistě, máte pravdu. Ale většina firem si pořizuje firemní auta proto, aby jezdily, ne proto, aby stály u firmy na parkingu. Ono to pak totiž nedává dost dobře finančně smysl. Když účtuju zákazníkovi 20Kč/km,s tím, že nalítám 8-10.tkm měsíčně tak se to auto zaplatí v rozumném časovém horizontu, když bude stát tak si na sebe přece nemá šanci vydělat.
bida
Když máš auto na operak, tak ho po X letech vyměníš a je relativně jedno kolik si najel(nesmíš najet víc než smluveny najezd). Takže třeba 3 lety auto pod 100tis je normální...
Nejspíš to bylo trochu bourané, proto se toho firma zbavila s takovým nájezdem..Možná firma končila, možná jí to bylo zabaveno,možná je to stočné..Záleží, jestli je to v dobrém stavu a za jakou cenu..Možná to prodejce prostě koupil rovnou na kšeft..Záleží co to je a za kolik? U některých aut je lustrace historie blbost,vzhledem k ceně třeba..
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.