Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Auto nestartuje

Od: petrtr odpovědí: 8 změna:
Dobrý den, prosím o radu.
Auto buď chytí ale motor se klepe a nedrží otáčky nebo nechytí vůbec.
Po výměně svíček a kabelů k ním, kompletně nové rozvody, nová baterie, nakódovaná ŘJ a nastavená vyčištěná škrtící klapka
Před tím auto normálně jezdilo
Škoda fabia 1, 1.4 16 74kw AUB. 2000
Nájezd 202 000km
Diagnostika nepíše nic

 

 

8 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

1x

Takže auto startuje. Solved.

kmet

Je to tak, příspěvek by se měl jsmenovat "motor auta zhasíná", nebo něco na ten způsob.

 

hodnocení

1x
Začal bych čidlem teploty motoru a čidlem podtlaku/teploty vzduchu v sání, to je tuším stejný jako u feldy 1,6. Ne hned kupovat a měnit, ale zkontrolovat údaje aspoň přes obd bluetooth adaptérek za 2 dolary, případně multimetrem přibližny hodnoty odporu dle aktuální teploty. Nebo na zkoušku prostě odpojit, pokud problém zmizí a jen se trochu zvedne spotřeba, je příčina celkem pravděpodobně jasná.

 

kmet
hodnocení

0x

"Před tím auto normálně jezdilo". Před čím? Před těmi uvedenými servisními úkony? Pak by to svádělo na zkontrolování provedení zejména "rozvodů"a "kódování" ŘJ, případně i té klapky. Pokud se uvedené úkony děly až po objevení závady, bude se nejspíš jednat o problém se směsí, je dost paliva? Čerpadlo OK? Není děravý výfuk, svody, ssání? Je tam LPG a všechny hadičky OK?

 

hodnocení

0x
Jo a nebo jak pise kmet, čerpadlo. Pokud tedy pak auto už normálně jede, tak čerpadlo ne, ale pokud, kromě toho, že se po startu dusí a chcipa, ani dál nechce jet z nízkých otáček a nějak se rozumně chytne jen ve vyšších s jen lehce zmacklym pedálem, tak pak cerpadlo ano. Nebo pravděpodobně prdla hadička (husí krk) od něj uvnitř nádrže, takže nemá tlak a čerpá naprázdno jen uvnitř nádrže.
A nebo regulátor tlaku paliva, mám pocit, že u 16v je na liště, může mít děravou membránu, nebo zpuchrela podtlaková hadička od něj do sání, pak moc nereguluje, nemá podtlak, navíc tamtudy sání přisává vzduch. Ale příčinou, pokud hadička zpuchrela, nejspíš bude právě propouštějící regulátor.
Ještě může viset zarostlej egr ventil, ale to by jednotka poznala a diagnostika ukázala.

 

hodnocení

0x
avatar dabel
Zapalovací cívka

 

mathew
hodnocení

0x
No tak jste něco při výměně té hromady věci udělal špatně. Nebo se vyskytla nová závada těžko říct. Přitom se stačilo řídit tímhle: "když to funguje nesahej na to"

 

hodnocení

0x
Jednoznačně změřit tlak čerpadla barometrem
Pokud ani to nepomůže, sehnat auto elektrikáře,co umí motory. Pozor, ne běžného mechanika co jen mění díly.
Sežeň elektrikáře, co má osciloskop, oscilátor a rozumí elektrotechnice. Jinak bude měnit díly jeden za druhým

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:
Otázky na téma auto nestartuje
Otázky na téma nestartuje auto

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]