Nejste přihlášen/a.
ROMceJá myslím že primárně potřebujete řídící jednotku k tomu motoru, imobilizér by se dal eventuelně v panelu přístrojů vypnout nebo v řídící jednotce motoru se dá vypnout určitě, teoreticky ten panel pak ani nepotřebujete (domněnka, nemám vyzkoušeno).
takže si musíte zjistit, která konkrétní jednotka pasuje k tomu vašemu motoru, k tomu by vám mohl pomoci značkový servis anebo etka(i ta online)
Tam najdete originální vw číslo a pak jinde se k tomu dá dohledat bosch číslo jednotky
pokud by vám autoservisu značkovém nechtěli víc vstříc, tak se obrátíte na nějaké co čipujou auta, ty mají databáze těchhle těch čísel i podle kodu motoru, Zkusíte jich víc, určitě najdete někoho ochotnějšího se podívat
ps: já si ale myslím že je fabia 1 (1999?) byla už can bus, i když asi ECU motoru měl ještě Klinku? Na to spárování imobilizéru byste stejně potřeboval určité znalosti, pin, a nebo nějaký vag Tacho. Autořizak vám asi pin neřekne co? Takže v řídící jednotce motoru si nechat vypnout IMO, je to jeden byte v EEpromce, a myslim od 2000 to slo i po kabelu mozna i 1999
zkuste se rovnou obrátit na nějaké Chipaře (zavolat napsat) a že chcete řídící jednotku k tomuhle motoru a s vypnutým imobilizérem a jestli vám jí seženou a za kolik, měl byste alespoň vědět kód motoru.
Když si to od nich necháte i načipovat abyste měl větší krouťák, no tak asi nebude žádný problém
Mě se někde valí tyhle jednotky - ale pro TDI - to nevím jestli to jde přehrát a zaměnit. přehravat to sice umím, ale náplň pro SDI nemám a čas a lenost...
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.