Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Průjezd kanálem, reklamace ramen na vozidle.

Od: jarin® odpovědí: 5 změna:

Přátelé, osud svého auta jsem vzal do svých rukou, vykašlal jsem se na všechny mechaniky ať už profi nebo hobby a pustil jsem se do oprav auta sám. Nakonec jsem zjistil, že plavání nezpůsobují tlumiče ale ramena. Spodní KO najeto 50km ale vrchní KO najeto 8 tisíc km! Nekupjte polský Harty. Poláka jsem vyměnil za ČÍňana a koupil GSP. Dělal jsem s tím 18 hodin celý víkend. Moc mi to nešlo, ale začalo mě to bavit a nakonec se dobrá věc podařila, chtělo by to geometrii možná ale neřeším.

Ale mám seriozní dotaz. Najel jsem na tom ani ne 100km a jak se vyhýbám kanálům a kličkuju...tak nový ramena a vzal jsem asi 3 kanálky všechno na levý kolo :D ten jeden byl navíc hlubší protože jsem si ho nevšiml, tvářil se, že je zabetonovaný ale ten beton se pod tím asi propadl? Jak moc to realně může úškodit těm novým ramenům? Já doufám, že těch 10k by mohly dát. Do teď mě to bolí, neřeším peníze, řeším 18 hodin své dřiny.

Případně máte někdo zkušenosti s reklamací? Třeba ty vrchní ramena Harty nemám ani dva roky, najeto 8 tisíc, totálně mě to vyděsilo jakej je to šunt, normálně bych to reklamoval ale daval mi to tam muj mechanik a s ním bych nic nevyhádal. Ale bývají ty reklamace úspěšný třeba v Motoře kde jsem to kupoval?

Díky.

5 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

asd1
hodnocení

3x
Pokud ti to nedají dobrovolne tak reklamace bez znaleckeho posudku bez šance. Poučení pro priste-nedavat laciný sračky. Tyhle díly dávám Lemforder, laciný aspon Bilstein apod.
GEO je nutná, těžko bude beze změny a jen si znicis gumy klidně uz po 1kkm. O bezny kanál kdyz nekopnes ráfek tak OK, a při velký rane se spíš ohne rameno než aby chcipl silentblok.
Dával jsem sem návod na mereni sbihavosti s latí a laserovou vodovahou, pak si ji můžeš udělat sám.
asd1