Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Řazení Wartburg 353W

Od: gabriela odpovědí: 10 změna:

Dobrý den, v pozůstalosti máme Wartburg 353w. Řazení máme pod volantem.

Zajímalo by mě, jak se správně má vyřazovat zpátečka?

Dále kde se ovládá klakson, je to páčka zleva pod volantem na přepínání dálkových světel?

Na co je mačkací červená a žlutá kontrolka na palubní desce?

 

 

10 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

2x
avatar promon

Wartburg byl mé první auto a s láskou na něj vzpomínám, pravda, v dnešní době je už překonaný, ale je to úžasně prostorný, technicky jednoduchý bezporuchový vůz. No EKO6 tedy fakt neplní, to je fakt. Ale spoustu užitečných informací najdete tady

w353.cz/...

gabriela
Děkuji za odpověď, webovky znám. My máme typ limuzíny, kufr je neskutečný, dokázali jsme ho např. celý zaplnit jablky do moštárny. Na parkovišti se snadno najde, a ač není moc ekologický, tak mi voní víc než novější auta na diesel

 

hodnocení

2x
Klaxon je ta páčka od blinkrů..buď od sebe nebo k sobě..opačně se dávají dálková světla .Mačkací čudlíky jsou na mlhovky..fungují jen při zaplých světlech..Zpátečka se vyndavá stejně jako jiný kvalt..akorát to jde víc ztuha..je to normální..Zařadit jí teda umíte,když se ptáte na vyndání-vyhození..? Červená kontrolka by měla být na výstražné blinkry.Oranzová je mlhovka-ky
gabriela
Děkuji za odpověď. Tak jsem si to dobře pamatovala. Jen z nějakého důvodu, klakson netroubí. Chápu to správně, že se zpátečka vyřadí pohybem páky dolů bez vytahování?
Ano,nikdy jsem jí při vyřazování nevytahoval.Klaxon má své relátko..Možná bude přilepené..klaxony mají šroubek na štelování..někdy s ním stačí zahýbat a membrána v klaxonu zase funguje

 

hodnocení

0x

Při samotném řazení je potřeba zacházet s řadičkou opatrně a hodně jemně. Spíše jen prsty. Když zabereš hrubě, můžeš si rozhodit naštelování kulisy v motorovém prostoru. Pak to seřízení dá dost zabrat. Opatrně na ten plastový návlek. Bude starý a mohl by se rozpadnout.

S tím seřizováním jsem si užil dost..Než se to povedlo,tak při řazení zpátečky jsem musel vždy vystoupit a to táhlo s okem vytáhnout pod kapotou nahoru a dát pak pákou R..,couvnout a pak zase pod kapotu táhlo zapojit *smich* To pak člověk plánoval,jak zastavit,aby nemusel řadit R *smich*
gabriela
U tohohle auta znám 2 období: klid a nebo když něco nefunguje *smich*. Náhradní nářadí to vždy jistí.

 

trtr
hodnocení

0x

Zdravím, ač nevlastním, tak doplním, pokud nevíte, že vůz má tzv. volnoběžku - viz w353.cz/... . Určitě neprodávat nějakým čachrářům, nechat si vůz jako veterána může být výhodné.

Jízda s vypnutou volnoběžkou, tzn. hřídele furt v záběru spojené, je děsné nepříjemná. Motor se snaží brzdit a celý vůz se klepe a hrká až nesněsitelně. Kdo tohle nechtěl zažívat, tak holt měl více opotřebovaná brzdová obložení.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]