Nejste přihlášen/a.
Co vypadlo z mechanika který rozvody dělal? Co všechno se dělalo? Jaký motor? Spotřeba normální?
Diagnostikou sledovat přímo teplotu motoru.
Přehřívání = termostat neotevírá naplno, přicpaný chladič (např. zbytkem těsnění které se dostalo do systému při výměně vodní pumpy), protočená vrtule vodní pumpy (není pevně na hřídeli a protáčí se), nespíná sahara na chladiči (větrák), blbě nastavený rozvod, spaliny do vody (těsnění hlavy např.), klidně i příliš chudá směs s vysokou teplotou spalin, vadné čidlo teploty... Možností je hodně, ani to nemusí souviset s rozvodama, mohlo to být něco od podzimu a projevilo se to až teď v horku..
Jak kontrolou hladiny pozná zavzdušnění?
Možnost to je, i když to by spíš netopilo, takže puštěním topení by teplota neklesala.. U některých aut odvzdušnění pomůže čumák do kopce + vysoký otáčky a bublina z okruhu vyběhne... A třeba u Fobie se musí vyšroubovat čidlo tlaku nebo povolit víčko nádobky..
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.