Nejste přihlášen/a.
Protože takhle s ohněm to občas někoho asi docela doláme:
To je tak rychlý že to ani není na tom videu vidět
Pokiaľ sa to má robiť štandartne a bezpečne. Tak sa demontuje pneumatika,odvezie sa do pneuservisu,tam sa strojom prezuje. Pokiaľ je to bezdušová,tak sa nasadí špeciálna obruč na fúkanie,ktorá tesní medzi pneumatikou a diskom a začne sa hustiť. Porípadne sa použije takzvané delo,kde z valcového zásobnika sa pustí medzi pneumatiku a disk odrazu veľké množstvo vzduchu,čím sa tlakom pneumatika natlačí na ráfik. Potom sa pneumatika vloží do bezpečnostnej klietky a nahustí na potrebný tlak. Po nahustení sa vyberie z klietky a odvezie ku stroju na namontovanie.
Pokud se bavíme o klasice s duší, těch jsem se napřezouval dost na vojně. Používá se hydraulický stahovák, který spolehlivě zuje i velkou gumu, při huštění se používalo ,,slunko´´ nebo aspoň montpáka, která snižovala ztráty na životech v situaci, kdy zajišťovací péro nezaskočilo a kruh se vydal na let po okolí.
Pokud se bavíme o bezdušákách, tam jsou disky nedělené a jde o to, přirazit patku pneumatiky k disku. Na to se požívá běžně vzduchové dělo - v podstatě tlaková nádoba na vzduch s ventilem a hubicí
Co si pamatuji, tak jednou se u útvaru měnili dvě pneu na DOK-M. jedna cca 1/4 tuny.Normálně se vyšroubpovalo mezikruží (u PV3S to drželo ono pověstné péro které dokázalo izabít, když vyskočilo!) a pak se pneu normálně svlékla (za pomoci techniky-toto by asi RU tak lehce nešlo) pak obdobným způsobem se nasadila druhá zašroubilo se ono mezikruží a nafoukla se na požadovaný tlak (už nwn zda byla bezdušová nebo dušová, bylo to někdy v půlce let osmdesátých)
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.