Nejste přihlášen/a.
Tak,pánové,jak jsem slíbil,problém s olejem pod autem je vyřešen.Byl to simerink na diferáku,výměna simerinku,oleje a práce,vše za necelý litr.Děkuji Vám,hoši,za rady,jsem rád,že na nějaký dotaz nebo na prosbu o radu na servru PORADTE reagujou opravdu pouze lidi mající o dané věci přehled.A proto neváhám a mám další dotaz,nejedná se o velikou závadu,ale je to prkotina,která mně sere už 2 roky,nikdy mně to v servisu nenapadne,ale když jedu po nějaké nerovnosti,tak mi šíleně drnčí ty posr... ochranné plechy za brzdovými kotoučemi,zřejmě jsou už časem v prd...Hoši,můžu jezdit i bez nich?Nejsem mechanik,ale kamínky a voda se na kotouče dostanou stejně,takže co se stane když je dám do hajzlu a pojedu bez nich?Děkuji předem za názory.
Máte pravdu, bordel tam bude pořád, ale ty plechy ho eliminují.
Když už to vydželo dva roky, tak to snad ještě počká, a při výměně kol na zimní se mrkněte, jestli nejsou někde povolené, případně je dotáhněte, nebo až nebudete mít co dělat, mrkněte na to. . .
doplněno 10.08.10 17:38:A dělají ten rámus skutečně ty plechy, nemůže to být i něco jiného?
Jsou to na 100 procent ty plechy,protože drnčí i když motor neběží a já víc bouchnu dveřmi u auta-za co bych si kolikrát nejraději nafackoval.Hold je to už babička,ale jezdím s ní-AR 155,2.5,V6-KAŽDÝCH 14 dní přes půl republiky a nikdy mně holka nenechala na holičkách.Hold,když se něco vysere-příklad naposled ten olej-pokaždé si řeknu"holka má na to nárok".Ale zpět k plechům.Drnčí to taky když jenom kopnu do elektronu.Já bych to nejraději dal do hajzlu,za jízdy hlavně po městě je to hrozné.
Četl jsem si právě různá fóra, kde také píšou, že je dávají pryč.
Ale opravdu tam asi k něčemu budou, krom toho, že eliminují vlétávání bordelu do kotoučů.
Udělejte si někdy čas a mrkněte na to, zda to nepůjde opravit, pravděpodobně to bude stačit dotáhnout.
Nepůjde to asi kvůli jejich umístění snadno, mějte radši při ruce wédéčko.