Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Brzdy - ochranne plechy drnčí

Od: radim2* odpovědí: 12 změna:

Tak,pánové,jak jsem slíbil,problém s olejem pod autem je vyřešen.Byl to simerink na diferáku,výměna simerinku,oleje a práce,vše za necelý litr.Děkuji Vám,hoši,za rady,jsem rád,že na nějaký dotaz nebo na prosbu o radu na servru PORADTE reagujou opravdu pouze lidi mající o dané věci přehled.A proto neváhám a mám další dotaz,nejedná se o velikou závadu,ale je to prkotina,která mně sere už 2 roky,nikdy mně to v servisu nenapadne,ale když jedu po nějaké nerovnosti,tak mi šíleně drnčí ty posr... ochranné plechy za brzdovými kotoučemi,zřejmě jsou už časem v prd...Hoši,můžu jezdit i bez nich?Nejsem mechanik,ale kamínky a voda se na kotouče dostanou stejně,takže co se stane když je dám do hajzlu a pojedu bez nich?Děkuji předem za názory.

12 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hanher*
hodnocení

2x

Máte pravdu, bordel tam bude pořád, ale ty plechy ho eliminují.

Když už to vydželo dva roky, tak to snad ještě počká, a při výměně kol na zimní se mrkněte, jestli nejsou někde povolené, případně je dotáhněte, nebo až nebudete mít co dělat, mrkněte na to. . .

doplněno 10.08.10 17:38:

A dělají ten rámus skutečně ty plechy, nemůže to být i něco jiného?

radim2*
hodnocení

Jsou to na 100 procent ty plechy,protože drnčí i když motor neběží a já víc bouchnu dveřmi u auta-za co bych si kolikrát nejraději nafackoval.Hold je to už babička,ale jezdím s ní-AR 155,2.5,V6-KAŽDÝCH 14 dní přes půl republiky a nikdy mně holka nenechala na holičkách.Hold,když se něco vysere-příklad naposled ten olej-pokaždé si řeknu"holka má na to nárok".Ale zpět k plechům.Drnčí to taky když jenom kopnu do elektronu.Já bych to nejraději dal do hajzlu,za jízdy hlavně po městě je to hrozné.

hanher*

Četl jsem si právě různá fóra, kde také píšou, že je dávají pryč.

Ale opravdu tam asi k něčemu budou, krom toho, že eliminují vlétávání bordelu do kotoučů.