Nejste přihlášen/a.
Zdravím, stala se mi nemilá věc. Zaměstnanec technických služeb naší obce mi při sekání trávy rozbil okénko u řidiče,. Technické služby nemají problém s plněním u jejich pojišťovny, ale úplně nevim, jak to funguje? To mi proplatí pouze opravu? Já s tím autem teď moc jezdit bez okénka nemohu, navíc musím minimálně týden počkat na opravu. Paní na technických službách ví jen, že to řeší jejich pojišťovna, ale rozsah služeb neví. A to nepočítám, že celý den řeším, kde mají nejkratší termín oprav a zjišťování informací... Máte někdo zkušenost? Dá se z pojistky platit náhradní auto nebo nějaké jiné řešení?
Pokud prokážeš že vozidlo potřebuješ, tak máš nárok na náhradní vozidlo (pojišťovna platí pronájem, ty spotřebák tj. palivo).
Pozor pojišťovny mají snahu platit co nejmíň, často i protizákonným postupem, tvrdí že nemáš nárok, odmítají zaplatit běžnou cenu za půjčení, zkouší amortizaci dílů že nezaplatí nový značkový ale čínu atd. Je třeba umět se bránit a to správným postupem, jinak poškozeného vyfakujou.
Rozsah plnění je nahradit skutečnou škodu, tj. nový sklo + výměna + náhradní vozidlo po dobu opravy (ale pouze pokud ho potřebuješ, jinak platí veřejnou dopravu, taxík, pokud můžeš cestu odložit tak nic apod.)
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.