Nejste přihlášen/a.
Dobrý den.
Chtěl jsem se zeptat zdá má někdo zkušenosti s prasklým sběrným potrubím u SEAT LEON r.v.2000, typ motoru AKL,74kW 1595cm3 dle TP. Skoušel někdo prasklinu zavařit? Pokud ano, kde a s jakým výsledkem. Jde jednoduše demontovat potrubí z motoru? Není problém se svorníky.
Pokud jste někdo scháněl starší nnebo nové potrubí: je označení tohoto potrubí k výše uvedenému motoru shodné s VW nebo OKTAVIA 2? . Je ozn.potrubí 06A 253 031 AG popřípadě 032 253 031 AB . Sdělte laskavě své poznatky na mail: blazeksazava@seznam.cz
Děkuji.
Prasklina by šla zavařit, ošem protože se jedná o litinu tak nikelitkou. Na začátku a konci praskliny vyvrtat dírku a prsklinu vybrousit, pak nahřát na a zavařit. Pokud by tam nebyl ty dírky a nebylo nahřáté tak to bude praskat dál.
Jinak to potrubí je stejné jako na OCTAVIA (1U2) ,SEAT CORDOBA, AUDI A3 , VW BORA, VW GOLF IV ,VW POLO ,
Děkuji moc za zaslané info ale sváření litiny tímto způsobem funguje dle zkušeností pouze u nevyhřátých a tepelně nenamahaných dílů, což je pravý opak sběrného potrubí. U potrubí dojde během krátké chvíle (cca 100 km?) k opětovnému prasknutí. Neví někdo o jiném postupu sváření vyhřáté litiny?
Jinak dík i za potvrzení schody potrubí u různých výrobců ale prý se potrubí značí 9místným číslem +písmena, což je stoprocentní identifikace. Mě se nechce potrubí demontovat - přečíst kod a pak teprv schánět-dlouhá odstávka. Nevý někdo konkrétní číslo u výše uvedeného motoru?
Děkuji
Tímto způsobem se běžně svařovalo a svařuje jak paroží výfuku, bloky motoru a i litinové pláty do kamen. Pokud se to udělá správně tak to nepraská. Navařit jen housenku na prasklinu vážně nepomůže proto ty dvě díry a ohřev.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.