Nejste přihlášen/a.
V Puntu nám uniká voda z chladiče a nechápeme kam - nechápe to ani soused, který opravuje auta, koukal všude, zkoušel vše možné... Mokro nikde není, je to záhada. Víte někdo čím to může být?
1. možnost -voda jde do spalovacího prostoru, po vyšroubení svíček by tato měla být krásná téměř jako nová, na rozdíl od ostatních.
2. možnost -voda jde do oleje, přibývání oleje
3. možnost - voda teče ven z motoru, nětěsnost hadic a spojů, prasklý chaldič, prorezlá mrazová zátka...
Je nasnadě dodat jaké množství se ztrácí a kolik se dolévá!
Jakej motor?
Sousedovi to do ruky nedávej, je to lama.
Když neteče ven tak to žere motor. Ven se může odpařovat = nenajdeš mokro ale růžovej sintr. Vodní pumpou, napojení hadic, chladič, výměník ventilace (mlží se okno + nasládlej smrad v kabině).. Motor to bere nejčastěji přes těsnění hlavy, ale možností je víc. Těsnění hlavy odchází nejčastěji kvůli dlouhodobýmu honění za studena.
Pokud to nebudeš opravovat svépomocí, tak může být nejvýhodnější sehnat jinej motor nebo i auto, v servisu jen za výměnu těsnění dáš desítku a obvykle k tomu přisypou další tisíce, takže dáš dvacku ani nevíš jak.. Samotný materiál je za pár tisíc (těsnění, šrouby, olej+filtr, (+ gufera ventilů, svíce, rozvody, termostat - když už se v tom hrabeš) atd.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.