Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Kam uniká voda z chladiče?

Od: suk® odpovědí: 6 změna:

V Puntu nám uniká voda z chladiče a nechápeme kam - nechápe to ani soused, který opravuje auta, koukal všude, zkoušel vše možné... Mokro nikde není, je to záhada. Víte někdo čím to může být?

 

 

6 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

9x
avatar blesk1616
Vyměnit souseda za zkušeného automechanika (odborníka). Pokud není nikde vidět únik kapaliny, tak vodu "papá" motor a výfukem odchází... Nejčastější příčina - těsnění pod hlavou.
Kdysi na výrobku českých techniků s názvem Š120 jsem měl stejný problém. Voda se ztrácela neznámo kam. Na víně byly gumové hadice. Už byly nějaký "řídký" s lehce propouštěly vodu a to tak,tě to bylo vidět jen u studených u teplých se voda hned odpařila a na pohled bylo stále sucho. Když se to natlakovalo studený bylo krásně vidět jak hadice rosí. Daly se nový a že jich tam bylo a od tý doby byl klid.

 

hodnocení

4x
avatar diesel

1. možnost -voda jde do spalovacího prostoru, po vyšroubení svíček by tato měla být krásná téměř jako nová, na rozdíl od ostatních.

2. možnost -voda jde do oleje, přibývání oleje

3. možnost - voda teče ven z motoru, nětěsnost hadic a spojů, prasklý chaldič, prorezlá mrazová zátka...

Je nasnadě dodat jaké množství se ztrácí a kolik se dolévá!

K bodbu 3. stačí jiná zátka s ventilkem na chladič (expanzku) a TROCHU natlakovat soustavu pumpičkou na kolo=pak jen jít po hadicích, spojích... kde bude sáknout

 

asd1
hodnocení

2x

Jakej motor?

Sousedovi to do ruky nedávej, je to lama.

Když neteče ven tak to žere motor. Ven se může odpařovat = nenajdeš mokro ale růžovej sintr. Vodní pumpou, napojení hadic, chladič, výměník ventilace (mlží se okno + nasládlej smrad v kabině).. Motor to bere nejčastěji přes těsnění hlavy, ale možností je víc. Těsnění hlavy odchází nejčastěji kvůli dlouhodobýmu honění za studena.

Pokud to nebudeš opravovat svépomocí, tak může být nejvýhodnější sehnat jinej motor nebo i auto, v servisu jen za výměnu těsnění dáš desítku a obvykle k tomu přisypou další tisíce, takže dáš dvacku ani nevíš jak.. Samotný materiál je za pár tisíc (těsnění, šrouby, olej+filtr, (+ gufera ventilů, svíce, rozvody, termostat - když už se v tom hrabeš) atd.

 

suk®
hodnocení

dík všem za odpovědi, pak napíšu co tomu bylo

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]