Dobrý den U Octavie 1 mně začalo za jízdy mimo větší města šumět rádio a někdy i ztrácet.Mám neoriginální rádio, takže anténní zesilovač mám napájený napáječem(Fantom).Očistil jsem anténní základnu(na střeše) i se stykem s karosérií, vyměnil prut a pořád to není ono.Zbývá jen napaječ.Jde nějak proměřit?Pokud je funkční, mělo by být na zesilovači nejspíše napětí.Kde se tam dá proměřit? Např.pomocí voltmetru.Na toto jsem laik.Děkuji
Píšeš o všem, kromě právě toho zesilovače A na ten to vidím, pokud se signál zhoršil sám od sebe. U oktávky mi sice i po 23 letech ještě (asi) funguje, ale u tří felicii jsem ho vyřazoval, protože byl úplně sezranej od vlhkosti. Prostě jsem prut pripojil napřímo ke kabelu, s dostatečně citlivým rádiem je příjem v pohodě.
halamus
Ani ten anténní zesilovač nedokáže zázraky, bo existuje tepelný šum a ten mají jak rádia, tak (anténní) zesilovače.
Děkuji za postřehy Anténní zesilovač je jako nový, žádný rez, žádné uhnilé konrakty.Jen kontak, který je propojen s prutem,byl nepatrně zoxidovaný.Jinak napětí v zesilovači je 11,4v-což nevím,jestli je správně.Rádio je Pioneer,cca 8.let staré.
ten fantomas se napájí napětím po puštění autorádia najdeš ho v konektoru pro rádio je to výstup pro automatickou anténu
nebo se to dá napojit na 12V po klíčku
pokud bys kupoval jinou anténu ta jedině originál vyzkoušel sem hodně druhovýrob a všechny stojej za prd co ještě jakž takž chodí sou antény od Calearo
dost často bejvá problém v samotném konektoru co je na kabelu od antény nebo ty konektory co sou na fantomasovi sou to dost tenký drátky a přeruší se ani člověk neví jak
já bych zkusil jinýho fantomase pak jinej kabel k anténě a nakonec i jinou anténu
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.