Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Felicia 1.3mpi za tepla jede na 2-3 válce

Od: justin569 odpovědí: 7 změna:

Zdravím vás,mám takový menší problém s mojí Felicií rv.1996 1.3mpi 50kw čtyřbod.

Problém nastává u dalšího nastartování vozu po neurčité ujete vzdálenosti.Vždy když nastartuji první start za studena,tak chytne krásně,jedu tam kam potřebuji,řekněmě že do obchodu 20km a když se poté k vozu vrátím zhruba za 10min a více,tak startuji strašně utahaně,až nakonec chytne,ale jede mi na 2-3 válce.Nulový tah a je trochu smrdět olej či benzín.(Lambda,svíčky měněny) A takhle vlastně vždy.Asi třikrát se mi to povedlo "opravit" když jsem při rozjedu přidal hodně moc plynu a zase se to srovnalo a jelo to jak má...

Prosím vás tedy o radu.jestli se někdo z vás s tímto nesetkal či bvy mohl poradit

Předem moc děkuji

P.S omlouvám se za špatnou sekci...

 

 

7 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

0x

1.3Mpi má tuším zapalovací lištu. Lišta je ve stylu Dis zapalování, tedy pálí dva válce na jednou. Tak ze zkušenosti bych typoval na ohřátí lišty a pak špatný chod. Což nneí neobvyklé... Pak by mohl být závada ve vsřiku(vstřicích), ale to bývá měně časté.

justin569
hodnocení

Ano lišta mě také napadla,dnes jsem ji vyměnil,projel to a zase to nechal chvilku odpočiunout a s pomocí plynu jsem v pohodě znovu nastartoval a motor jsem správně.

Ale i tak to trochu žere olej,hlavně na volnoběh.Navíc z boku hlavy je motor trochu "poblitý" olejem..

 

hodnocení

0x
Podle mě to vypadá na netěsný vstriky, nakape z nich po vypnutí motoru benzín do sání a motor se pak pri startu na chvíli uchlastá. Předpokládám teda, že motor buď úplně studenej, nebo naopak po jen krátkým vypnutí, startuje a jede normálně. A nebo těsnění pod hlavou, třeba vlhkost ve válci zkratuje svicku.
justin569
hodnocení

A výměna vstřiků je náročná,nebo ji zvládne i laik?

Ano za studena a chvilkovém vypnutí startuje jak má.

No u tesnění pod hlavou je trošku motor zaneřáděný,takže by to klidně mohlo dělat i těsnění?

vernon
Ztrácí se ti voda nebo olej? Co je zvenku, je jedno...
Třeba stačí vyčistit, asi nejlíp vyndanej vstřikovač připojit na pár voltů střídavýho napětí (aby bzučel) a injekční stříkačkou ho přitom propláchnout oběma směry, já použil aceton s VIFem. Řešil jsem problém (asi) opačnej, kdy jeden vstřik na volnoběhu a minimální zátěži neoteviral, takže válec se chytal jen v zátěži pod plynem. A tohle čištění mě napadlo a pomohlo, několikrát jsem bo použil i na lpg vstřikovače (ale bez VIFka, to je prvně úplně zalepilo).

 

hodnocení

0x

Já teda nejsem gumidek, ale jestliže motor po zahřátí ztratí tah a dá se to chvilkově spravit přidáním plynu (tj. přidáním více benzinu, více vzduchu), tak se ten výkon motoru po zahřátí někam ztrácí. Otázka je kam a proč jen po zahřátí? Chtělo by to hledat více symptomů této poruchy.

Jak jsi poznal, že jede na "2-3 válce"? Není to spíš tak, že to jen vypadá, že jede na 2-3 válce, ale jede na všechny 4 válce, jenom motor prostě nemá tah?

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]