Nejste přihlášen/a.
Borci, ještě poslední dotaz. To horní uložení, má cenu brát nějakou dražší značku jako Sachs nebo Kyb? Nebo můžu klidně vzít Original Imperium nebo Denckermann, co stojí kolem 200 Kč. Když budeme brát, že to je auto na dojetí. Tlumiče nakonec vezmu TRW, cenově za 700Kč je to fajn kompromis mezi Hart za 490Kč a Sachs za 1100.
Ty prachovky a dorazy...má cenu brát? Za 200 tam budou asi 2 kusy na každou stranu? Kupoval bych je preventivně, respektive, koupím díly, odvezu mechanikovi a nestarám se, takže když by zjistil, že jsou v sobotu prachovky KO, tak asi smůla. 200 mě nezabije, ale zase aby to nebylo moc poctivý.
V sobotu se konečně dočkám, už mě nebaví jezdit obloukem :D
asd1
člověče, zrovna ty tlumiče, na tom bych nešetřil. Dodneska si nadávám, jak jsem vletěl do zatáčky, naproti se blížilo auto, Felda se mi rozhoupala jak kolíbka a tak tak to dopadlo dobře. Pak další Felda, ta samá zatáčka, naproti žádný auto, zkusil jsem to samý a pohoda, auto drželo stopu. Co teprv mokrá vozovka.
jasně nemá se jezdit jak prase ale cokolif se může stát
Když už ušetří za kastli na kterou sere, tak aspoň investice do brzd a podvozku,ať je to bezpečný. Brzdná dráha taky rozdíl starýxnový tlumiče.
Pro tazatele-na Alfě 156 mám tlumiče MAGNUM, asi Polsko či co(nebo onálepkovaná čína?) a jsou v cajku.Tam dával předchozí majitel.
Za mne Sachs nebo KYB
Sachs na mým FF - na technický to měli na stolici a po nějakých 120kkm stav tlumiče 90%, a to jezdí po tankodromech..
Špatná zkušenost s Monroe.
To zní super, já teda převážně jezdím po dobrých cestách, ale asi se teda vyplatí si připlatit 800 za oba a mít klid do konce životnosti kastle. I když 120k km s tím nikdy nenajedu. Teď mám na budíku 255 tisíc a myslím si, že když bych najedu na 300k km, tak to bude takový hezky zakulacení a zakončení, pokud se tam nevysype něco jiného co by nemělo smysl opravovat.
Budu to auto mít 8 let a kdybych do něj teď nedal 16k za spojku a nový zadní brzdy, asi bych neřešil ty tlumiče tak neřešil.
Je to možné, no čekám, až na mě bude mít mechanik čas, do té doby mohu špekulovat. :D Rád bych tam dal to nejlevnější, ale zase kdyby ty tlumiče měly vydržet jen 10-15 tisíc a mělo to začít zase hopsat, tak to nedává smysl moc.
No už to auto budu mít 8 let a sice je super, ale už mě to nebaví, chtěl bych vyzkoušet něco jiného a co má třeba automatickou klimu kterou nemám a xenony a hlavně místo nafty benzin. :D
Tak jsem googlil a zjistil jsem, že Sachs a TRW patří pod jednu značku ZF a některý Sachsy jsou údajně můžou být přebalený KYB...ale to bylo na americkém fóru, Evropa to může mít jinak. TRW dělá podvozkový díly pro Alfu v prvovýrobě, druhovýroba asi tak kvalitní nebude, ale dával jsem spodní ramena, mám je tam 50 tisíc km a musím zatím zaklepat, že dobrý. Je tedy otázka, jestli se vyplatí si připlatit.
Ha, teď čtu, že spodní ramena máš najeto pouze 50 tkm-TRW. Tak ta by měla být OK, teoreticky
Horní ramena už jsi taky měnil. Tak to jo...já jen, že spousta týpků na Alfách si stěžuje na předních pneumatikách sjeté okraje, že musí nechat seřídit geo a přitom to mají kvůli blbým spodním, horním ramenům.
Jestli hodláš teď Alfu jezdit víc, tak bych výměnu tlumičů udělal 100% Opotřebený tlumiče znamená že ti kolo po silnici daleko víc skáče, tím ti ničí jako spodní kulový čep, tak nadměrně opotřebovává horní ramena, kosti stabilizátoru.
To auto pak můžeš za 2 roky střelit nějakýmu dědkovi na vesnici.
Jo, ty tlumiče uričtě chci udělat, už jen kvůli tomu, že to chci mít technicky ok a nechci někde vyletět nebo nedobrzdit. Půjdu do TRW, protože to je zlatá střední cesta cenově, možná se hecnu na ty Sachsy ale to je asi zbytečný připlácet když to patří pod jednu mateřkou společnost. Každopádně u těch TRW jsou dva druhy
Předpokládám, že na to moje jsou ty levnější, ty dražší jsou na auta se sníženým podvozek..což může být pro nějaký Q2, TI a GTA edice co byly?
Ještě potřebuju poradit chlapi, koukal jsem na to celý odpoledne jak debil :D některý ty tlumiče jsou ve dvou variantách, obě mají shodnou délku 473mm ale jedny jsou 360mm a druhý jsou 340mm (ty jsou údajně pro snížený podvozek). Ta délka 340/360 je údajně při stlačení.
Týpek v motoře mi doporučil ty 340, ale snížený podvozek nemám. Zvažoval jsem ten Sachs ale tam ten údaj třeba vůbec není.
Záleží těch 20mm v něčem? Bude to třeba tvrdší? Zajímá mě to hlavně v souvislosti použití původních pružin aby to pasovalo a nedělalo bordel. Díky.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.