Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Koupě lakovaného auta

Od: estern odpovědí: 5 změna:

Dobrý den, řeším koupi Škody Octavie 3 fl. Našel jsem inzerát na prodej pěkného kusu, 80000km, 2.0 110kW, kombi, výbava L&K... Jde o kus po leasingové společnosti, takže má 100% prověžení najetých km a oprav v autorizáku na pojišťovnu. Při prohlídce jsem zjistil, že toho bylo docela hodně lakováno. Oba přední blatníky, zadní i přední nárazníky a pravé přední dveře. Podle fotodokumentace i původního datumu výroby světel jde vidět, že se jedná jen o lakování kvůli poškrábání na parkovišti a nešlo o havárii. Přece jen jezdilo po Brně. Interiér vozu je jako nový a opravy nejdou téměř poznat. Na laku je pár kosmetických vad, ale s tím počítám. S auty nekšeftuji a tak se nevyznám v jejich průměrném stavu, počtu pojistných událostí se vzhledem k počtu km a ceně. Proto bych se vás chtěl zeptat, jestli koupě takového vozu za přesně 400 000 Kč má význam. Nevím jestli se dá sehnat lepší, nelakované auto s podobným nájezdem za podobné peníze. Děkuji za odpovědi

 

 

5 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

david12
hodnocení

1x
Dobrý den, nešel bych do toho, až auto jednou bude chtít prodat, do výkupu Vám ho asi ani nevezmou. Dle lakování celýho auta, řeknou cenu výkupu tak mizernou. Nikdo neřeší zda to byla bouračka nebo vandalismus, lakovaný auto preměří a cena dolu. A hlavně auto z leasingových společnosti je mají lidé a firmy pouze pronajatý, takže se tak k tomu i chovají, než mají auto v osobním vlastnictví, samozřejmě jsou i výjimky a nájezd taky moc nesedí, pokud je to nafta tak vůbec ne, u naftových motorů počítejte nájezd spíše 30/40000 km/rok, jinak by se prostě naftový motor nevyplatil... Pokud auto nepotřebujete ihned, radši bych si něco ještě našetřil a šel do nového auta/předváděcí sice to asi nebude ,,Škoda", ale konkurence bývá mnohdy mnohem lepší s cenou tak i výbavou a kvalita třeba Kia má 7 let záruku a máte klid snad. Pro mě nedává ani smysl kupovat staré auto skoro za půl milionu,jenom do prvního servisu nasypete třeba ještě 30000

 

hodnocení

0x
avatar mikihans
S cenou neporadím, ale lakovaných dílů, pokud to nebylo bourané a je to lakované dobře, bych se fakt nebál. To má většina aut.
Jo a ani z leasingovky nemáte zdaleka 100% jistotu km, protože i tam existují případy, kdy se před každým hlášením km a garančkou nechávaly auta stáčet. Leasingovka o tom tedy neměla ani potuchy. A km jsou jedna věc, ale když se třeba najelo 60 tisíc, stočilo na 30 a šlo na první výměnu oleje, to je průser mnohem větší. To jen tak na okraj, že udávaným km se nedá úplně věřit opravdu nikdy :)
A facelift přišel v roce 2017, nepíšete rok výroby, ale takto stará auta u nás na firmě mají běžně najeto kolem 250+ tisíc.
estern
hodnocení

Děkuji za odpověď. Rok výroby je 2019. Jistotu najetých km člověk nemá nikdy, ale zde leasingovka prodává přímo svoje auto a má docela dobrou pověst, tak si myslím, že stáčením by šla sama proti sobě.

@estern nepochopil jste to. Leasingovka o stáčení nemusí mít vůbec tušení.
Zákazník má auto z leasingovky, má třeba limit 30 tisíc km ročně, najede za rok 60, nechá to stočit na 29 a jede s tím poprvé do servisu. Tam se udělá první záznam o najetých km a kromě zákazníka o stočení nikdo neví.
Jo, jsou to extrémní případy, ale existují.

 

hodnocení

0x
Snažil bych se z autorizáku zjistit historii oprav, jestli to byly opravdu jen ťukace. I když bohužel vím, že ani toto nefunguje spolehlivě.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]