Je to chladící kapalina, její označení je G12 (máte to i na nádobce). Dolijte někam mezi rysky (stačí na min, lepší než to rvát až na maximum) teď v létě můžete dolít klidně jen destilovanou vodu. Každopádně sledujte, jak moc vám kapalina mizí. Kontrolujte vždy při studeném motoru (při zahřátí se objem kapaliny zvětšuje a bude jí tam "víc").
Dolejte cca na střed, ale tak abyste viděl polohu hladiny a mohl ji kontrolovat. Já bych ji tedy dolil spíš k Max, aby byla rezerva, kdyby ubývala rychle. Jinak ta chybějící kapalina znamená problém. V lepším případě někde kape hadicový spoj, nebo těsnění pod termostatem. Těsně po jízdě, kdy" je ojruh natlakován, byste měl osahat tato místa, jesli nenahmatáte vlhkost. Také zkontrolujte olejové víčko. Pokud je na něm zevnitř pěna, máte pravděpodobně zaděláno na dražśí opravu. Hladinu teď kontrujte před každou jízdou.
Doplnil bych vodou (demineralizovaní, měkká voda), na podzim - za předpokladu že se nikde neztrácí, pak kontrolu hned po dalším doplěnní- nechat zkontrolovat zámrznost a pokud je déle jak 5 roků neontrolovat a nyměnit náplň !
Silent blok motora je od nemrznucej kvapaliny,tak to vyzerá,že motor tlakuje a uniká. Dolejte kvapalinu a keď ubudne zase,tak navštívte servis.
asd1
Nebo je jen prasklá nádobka - častá závada.. = koupit novou a vyměnit...
G12 se prodává buď jako koncentrát který se ředí 1:1, buď destilovanou/ demineralizovanou vodou nebo ideálnědešťovkou nachytanou koncem lijavce),. Nebo už namíchaná a ta se ředit nemusí...
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.