Nejste přihlášen/a.
autokelly.cz/... 2129,- LESJÖFORS Objednací kód: LS KME4085716
pro-car.cz/... 612,- LESJÖFORS 4085716 - to je opravdu to samy nebo fake? 4x drazsi u Kelly az tak? To je mazec..
LS by mely byt ty nejlepsi... Pripadne nejaka rada - jak najit jeste tvrdsi, tuzsi? Ne delsi, ale tvrdsi... to je orisek... Protože to auto už je takhle nejtěžší verze. Ty pružiny podle katalogu Kelly pasujou jenom do toho modelu a nikam jinam. Takže se obávám že tvrdší péra nejdou sehnat, jedině snad natočit na zakázku, ze silnější kulatiny...
K tomu jsem chtěl doplnit podložky 35 mm - máte nějaký tip, kdo takové podložky na F1 prodává, případně je umí vyrobit?
Ty budeš taky servis že? Na skodadily je za 2866, (což je taky nesmyslně předražený, a jestli autorizák chce ještě víc tak to je krásnej příklad jak schade na zákazníky sere a jen na nich rejžuje), když Losjofors je v pružinách špička a pokud to neni přímo originál tak věřim že je i lepší.. Ten tam maj za litr, takže žádnej levnej krám
Podle čísla dílu to je do F1 s motorem 1,9 TDI RS 96 kW, takže sportovní péro pro těžkej motor..
= osobně bych se na autorizák vybodnul ať si to kravaťák vystaví jako stojánek na kafe a vzal kvalitu Lemforder za 600 nebo Kilen za 800..
@asd1 a proč prosímtě ne ten Losjos... za 612 Kč viz prvotní dotaz (link) nahoře ale kilen?
... a k tomu někde by mohly být pře hled ně uvedený tloušťky kulatiny a délky pera, ale nevím kde.
Ono to je tak, do prvovýroby jdou kvalitky obvykle vyšší, než do aftermarketu, alespoň v dobách vzniku té F1 tomu tak bylo! Jak co. Ale výrobce si to tehdá dost hlídal.
Jen říkám možnosti který jsou kvalitní. V některým obchodě můžou být cenově naopak. Oboje jsou seveřani a péra umí, tipnul bych že Losjofors bude originál, má na tom i stejný barevný značení.. A zrovna v tomhle konkrétním případě pochybuju že by rozlišovali kvalitu pro prvovýrobu a aftermarket. Dával jsem od obou značek, pasovaly přesně, seděly i tuhostí a žádný zatim neprasklo, vždycky šlo auto dřív do šrotu než by měněný péro ruplo znova..
místo ceny bych se věnoval kvalitě, kvůli úsporám energie se při výrobě běžných pružin šetří, pružiny pak často praskají po několika desítkách tisíc km...u nových aut...
pokud chci změnit vlastnosti auta, s pružinami vyměním i tlumiče...sportovní + sportovní
záleží com se s tou spirálou udělá, jak a kolikrát se zahřeje a jak dlouho materiál chladne atd...
samozřejmě nevylučuji že někomu vyhovuje tvrdá pružina v kombinaci s OEM napůl vyteklým tlumičem...
takže ani OEM ani FAKE, protože při výrobě se šetří stejně na obou
A na čem se nešetří pane, resp. který výrobce pružin dělá poctivě?
Ty pružiny přece musí mít definovanou tloušťku materiálu a zakalený musí být všechny
Pokud tlumiče tlumí a není vytekly, není důvod to měnit
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.