Nejste přihlášen/a.
Ahoj,
mám opět půjčenou Fábku, je tam palivo které jsem naposledy tankoval v listopadu, tudíž E5. Ale budu nejspíš tankovat a zajímalo by mě, co je nejvhodnější. Je to 1.4 MPi 44kw, rok tuším 2000 nebo 2001. V seznamu není uvedeno, že by nebyla E10 vhodná pro tento typ, ale předpokládám, že se jedná o podobný motor jako měla Felda, tak se radši ptám. Hlavně chci vzít v potaz, že s tím autem budu jezdit cca týden a potom bude opět odstaveno na několik měsíců v garáži.
Neřeším, že na ETBE motor líp chytne a je vhodnější pro dýl odstavený auta...chytlo to vždy i na obyč E5 s biolihem, ale byl bych nerad, kdyby to nějak poškodilo ty hadičky a pryže v palivové soustavě. Nicméně máme u nás Shellku, která má pouze V-Power 95, takže bez ETBE...a pak Benzinu která má Vervu 100 ale o 5 Kč! dražší jak klasickou Efectu...což mi příjde jako brutální zlodějna. Jedině mohu vzít někde v Brně, ale nevím kde mají ETBE za slušný peníz.
Určitě je to několirát omílaná otázka, ale je to auto, co si kupovala teta fungl nový před 23 rokama a má najeto poctivých 65 tisíc km...tudíž to nepovažuji za vylítanou vránu u které by to bylo jedno, proto odpovědi, že se to vyplatí neřešit nebo hodit ze skály neberu :D
Díky!
No já bych s tím jezdil, na krátký trasy je to fajn...a jak jsem na Škodovky nadával, tak příjemně mě to překvapilo. Jenže teta má 76 let, je to řidičskej antitalent a moc nejezdí, ale přesto je to její modla a asi by mi to jen tak nedarovala..ani neprodala. Teď bude řešit v létě lékařský potvrzení na řidičák, tak jsem si dělal srandu, že budu muset uplatit toho její obvoďáka aby ji to nedala a já pak za ní dojdu s formulářem na přepis a vypsaným šekem.
Je to škoda za mě. Když jsem ji naposled dělal technickou, tak za ty dva roky s tím autem najezdila 800 km, když jsem to měl na podzim půjčený na měsíc, tak jsem s tím za tu dobu najel 2 000 km :D
S takovým mohutnýmprovozem vyjde levněji jezdit taxíkem.
Ale k palivu-dřív než by Vám palivo sežralo hadičky v motoru, to dřív zrezne kastle na papriku . A ještě pár let starý etanol v nádrži (víc etanolu než benzínu a auto po letech v kopřivách) a bez celého výfuku včetně lambdy nastartovalo a jelo by dál než jen odtahovku. odešlo pár dílů k chladicí soustavě, které už byly nesehnatelné .
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.