Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Po přezutí uníká vzduch

Od: prazdnepneu odpovědí: 20 změna:

Nechal jsem přezout - nové pneu na alu disky a po vyměně je jedno skoro prazdne a 3 další trochu upouštějí.

Je možné, že s tím něco někdo udělal v servise pri vymene? Nebo z niceho nic odešly 4 ventily? Myslim tim, zda pri procesu vymeny pneu, se to da doku.vit. v servise.

Díky

 

 

20 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

3x
Reklamovat. Ovšem pokud opravdu ucházejí i ty tři, tak je otázkou, čeho v takovém "pneuservisu" docílíte. Pokud to byl nějaký pochybný servis, pak je pak možná lepší rovnou jít jinam, protože i čas jsou peníze.
asd1

Otázka jestli tam už nedojebali patku pláště nebo i ráfek, typické pro "jemnou práci" s montpákou... Lemplům do ruky lepší už nedávat i za cenu vyhozených peněz. Pokud se nepovedly 4 gumy ze čtyř tak je lempl celkem jistota...

 

hodnocení

3x
Mizerná práce pneuservisu! S tím se setkávám velice často..Svedou to na staré gumy, nebo staré disky..Pokud si hrají na odborníky,tak museli vidět, že disky je potřeba očistit..jenže to skoro nikde nedělají!

 

paveldvorak
hodnocení

0x

mám také staré disky z nějaké slitiny a každý rok se musí pečlivě očistit v místě, kde se dotáká patka pneumatiky kovu, tvoří se tAM oxid a pneu uchází

 

hodnocení

0x
avatar milancukrar

Ponořit do vody, zřejmě to utíká kolem disku. Nebo jarovou vodu a nanést na hranu disku a pláště.

 

trtr
hodnocení

0x

Zdravím, na nových pneu bývá na patce často čárový nalepený kód, jde blbě dolů, tak to většinou prásknou i s ním a pak je to hned - papír na hliník jaksi moc netěsní. Pokaždé co se sundá pneu z disku, měl by být automaticky nový ventilek, ale to se také nedělá vždy. Pokud taky zanedbali očistu a řádné namydlení, tak to taky může být.

 

marak
hodnocení

0x

A kolik jsi platil za takové přezutí, máš na to doklad?

 

prazdnepneu
hodnocení

Tak odpověď pro všechny. Utíkali všechny 4 ventilky. Stačilo na ně šáhnout a už to fičelo. Ale je prostě zajímávé, že tam jsou dejme tomu 6 let a najednou odejdou 4. Výměna 300kč.

asd1
Dík za info.
Nový ventilky se maji dávat automaticky..

Jako 2x do roka?

To nikdy.

asd1
Normální lidi neprezouvsj gumy na ráfku 2x ročně,ale maj dvoje kola příp.celorocky a gumy prezouvaj jen při výměně za nový;)

A ti nenormální lidé, co ukazují v televizi, jak se musí objednávat ne přezutí?

asd1
Když je to baví, 2x ročně absolvovat chaos v natriskanym pneuservisu... nevidím žádnou výhodu mít dvoje gumy jedny ráfky a furt prehazovat.. leda uspora za druhou sadu tpms, ale i ty na většinu aut jdou sehnat levne..
113597

@asd1 Občas nejde jinak. Nové auto, sada origo ráfků na bazaru za 50tis, druhovýrobní ráfky v rozměru skoro nesehnatelné a nebo i tak za 6 tis kus. Další sada TPMS senzorů co fungují přes BLE a měří i teplotu (taky nestojí pakatel). Celoroční pneu sjedu za sezónu, takže přezouvám zimí/letní.

asd1
To ovšem není běžný automobilista, ten má 15 let starou karu a nějaký r15, novej plech ráfek stojí litr, bazarovy AL kola 2k za celou sadu a gumy ojede nejdřív za několik let
tj
Já teda musím souhlasit s tím, že je normální (alespoň u všech lidí co znám ze svého okolí), že jsou 2 sady kol (disky+pneu) a už se s tím tak nějak počítá při koupi vozu. Je to jako naprosto automatická první investice. Chleba to nežere, ušetří to hlavně starosti a čas. Tím přezouváním se navíc zvyšuje šance poškození, právě tím, že to dostane do ruky nějaký lempl, jak už bylo výše zmíněno. Když máte celá kola, stačí jednou za čas vyvážit. Toť vše, jinak si je přehodíte klidně i sám doma. Když vás opustí lenost teda, protože práce bolí. *smich* Sám to vozím přehodit ke známému, co má servis a jako důvod udávám, že to potřebuje vyvážit. Nepotřebuje. *smich* Vzhledem k náročnosti se nemusím ani objednávat, udělá to na počkání, pokecáme a jedu... :)

 

asd1, všichni moji blízcí mají dvoje kola, u mne stále schované. Jen dofouknu, vyvážím a namatuji ty správné.

Jen to popisování pneumatik mi vadí, abych věděl, čí jsou které...

asd1
Udělej štítky a jen prendas, pridratujes/ privazes aby neulitly,
Kde který kolo bylo - jsou ventilky s označením LP LZ atd, stojí pakatel a nemusíš nic popisovat..
li

Jednou mi sel vnitrek ventilku ven, jakoze sel vytahnout a nedrzel v gumove hadicce.

Spravne se ma ventilek vymenit soucasne s pneu, slusny pneuservis to udela v cene, vloni jsem platil prehozeni kola i s prezutim i s vymenou ventilku a vyvazenim 200, ale vetsinou vam asi nauctuji vice, zejmena kdyz mate vlastni pneu.

On stejne muj rozmer nemel. Bez prehozeni z osy na osu byla cena stejna, pod 200 za jedno kolo pry nedela :)

 

trtr
hodnocení

0x

Zdravím, tak ani při přezouvání povolují ventilky a jeho vnitřek vyjmou a poté někdy opět vrací při konečném huštění. Je tam gumka a ta tvrdne, podobně jako na bicyklu - prostě ve spěchu nedali nové vnitřky, nebo celé celky (pokud tedy nejsou elektronické) nebo prostě nedostatečně dotáhly vnitřek do sedla.

P.S.: Jen pro jistotu, po cca 50 km jízdy je třeba přetáhnout i šrouby kol - ty snad dotáhli tak jak mají, ne jen vzduchovou pistolí, ale alespoň ještě ručně klíčem. *hi*

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]