Ja bych nepropadal panice nejsi prvni ani posledni komu to tam chybí Takže pokud to brzdí nic z toho neteče kolo neháže a nevidavá divoké zvuky tak nou stres Pokud to chceš řešit tak začneš u nových bubnú Poté co to otevřeš zjistíš že je to na výměnu všeho včetně prasatek a brzdových trubek To bude znamenat udělat obě strany a investici cca 4000kč pokud si to budeš dělat sam
Myslím, že by ses na to místo měl pořádně podívat při demontovaném kole a případně to porovnat s bubnem na druhé straně.
Podle fotky mi to nepřipadne jako ulomené, ale spíše jako odfrézované.
Protože je to na malé vzdálenosti od středu otáčení (osy ložiska) tak nějaká síla a nevývažek tam bude, ale nebude to tak hrozné jako nevyvážená pneumatika.
Že pokud to není auto do lesa a jezdíte s tím víc jak 60 km/h, tak bych to vyměnil. Minimálně vám to rozvažuje kolo. (tedy řešením tohoto by mohlo být vyříznutí stejně velké části z protilehlé strany ). Pak je otázka, proč se to stalo, jestli už je to tak prohnilé, nebo to byla výrobní vada, nebo vám to bez kola žuchlo na zem. Na druhou stranu je pidle koroze poznat, že už s tím pár let jezdíte. To vypadá, že tam celoročně máte jedny gumy, jinak jste si toho nemohl nevšimnout.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.