Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Výpadky zapalování

Od: lupar odpovědí: 2 změna:
Čau už si nevím rady, měl sem špatný těsnění pod hlavou. Takže se udělalo těsnění pod hlavou, srovnala se hlava, ventily se zaleštily, nový rozvody s pumpou, těsnění saní i výfuku. Všechno se složilo, rozvody na kolíky všechno ok, ale nastal problém v tom že teď to vynechává zapalování, 2,4 válec a občas vag píše i u zbylých 2. Zkoušel sem vše co mě napadlo vyndat vstriky - ty normálně všechny 4 rozprasuji, zapalování nový, svíčky nový. Prověřoval sem i proud všechno ok. Všechno vyzkoušené na jiném motoru a tam funguje normálně ale tady ne. Tlaky se měřili a všechny válce ok kolem 13 bar. Čerpadlo je ok. Už si nevím rady. Motor 1.6 16v 92kw AVY.
Mohl by na to mít vliv výfuk? Vyrobil sem nový bez katu jen trubka s rezonatorem.

 

 

2 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

0x

Vozidlo? Motor? Jsou tam teď lambdy?


doplněno 04.04.24 21:08:

Pokud tam není kat a jsou obě lambdy, byť zadní odstíněná, může mít podle mého názoru výfukový systém vliv na nepravidelnosti v chodu motoru s diagnostikou chyb zapalování.

lupar
hodnocení

Vw lupo gti
Motor sem psal 1.6 16v 92kw AVY
Lambdy jsou zadní je odstinena

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]