Všiml jsem si, že na zadních kolech je na kotouči obroušená jen asuli půlka plochy blíže náboji. Všiml jsem si, že když se s autem déle nejede, tak po rozjezdu brzdy šouchají po kotouči, a trvá několik zabrzdění než zvuk zmizí. Co s tím, nechat nějak pístky brzd vyčistit? Dělá to někdo? Kolik to může stát? Auto je Mitsubishi Lancer 8
rekonstrukce brzd, ideálně výměna brzdičů (kus 5600,- za repasovaný!) - tj. za cca. 15000,- vám to garážový servis opraví... autorizovaný tak možná za 40tis
Osvědčila se mi výměna i pístků. Značka FRENKIT. Španělsko - jeden pistek do zadní brzdy 200 Kč. Samozřejmě je Dobry koupit i nové třmeny, veškeré pryžové díly.
repasovací sady - podle značky cca v řádu stokorun (repasovat obě strany) - tj. cca. 1500,- a den práce - ale vydrží to podle mých zkušeností (jiná značka vozů) asi 20tis km, než se to zase bude kousat...
20 tk je málo. Vyměnil jsi všechna těsnění? Jinak je hodně důležitý nový pistek zasunovat přesně v ose. To by musel být poškozený na jak vnitřní válec. Jinak nevidím důvod proč by mělo vydržet tak málo. Je dobrý použít special červenou "vazelinu" k tomu určenou. Hodně lidí zasouvací nový píst trochu nakřivo
brzdiče chytají "hliníkový mor" a nedá se to pořádně vyčistit - to by se muselo řádně zrepasovat - což už je lepší koupit právě ty repasované s "protihodnotou" - dáte ty staré.
tak mi to bylo sděleno... ale dejte do auta za 20tis dalších 15, aby to jezdilo možná 2 roky jako tikající bomba...
Začni tim je rozebereš vyčistíš a rozhejbaš desky musi chodit volně a plovoucí šrouby taky Pistky brzddičú musí jit poměrně dobře zatlačit Sraž flexou hrany na kotoučích Pokud uz sou kotouče tenký nebo maj harmoniku tak novy kotouče i desky
asd1
Tipuju jen kotouče zrezlý do půlky plochy, jezdí málo tak při stání orezne i aktivní plocha a proto to štrachání který zmízí p pár zabržděních
= nový kotouče + desky, kontrola příp. repas třmenu
Někdy stojí nový třmeny do tisícovky, tam nemá smysl sr.. se s repasem, obzvlášť když orezne hřídelka ovládání ručky která v repas sadách neni..
Otázka je, jak moc skutečně "přibrzďuje". Ja z dotazu pochopil, že po odstávce to ze začátku zaskřípe a pak snad přejde, takže bych to neviděl na závadu, ale vlastnost starších kotoučových brzd, hlavně na zadní nápravě u málo jezdenych aut.
Tak bych nic neřešil Maximálně tu orezlou plochu za stálého otaceni kotoučem (na předku pomocí motoru přes rychlost, bacha, musí být vyřazena z funkce funkce protiprokluzu-elektronicky uzávěrky diferaku, aby auto neodjelo z heveru bez kola!) obrousil třeba flexou. Delal jsem to takhle před stk u feldy s nájezdem cca 50 kilaku ročně, kde kotouče vypadaly hrozně a dělaly děsnej kravál o destičky.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.