Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Spotřeba TUCSON

Od: aloisb® odpovědí: 21 změna:

Může mi někdo vysvětlit, proč u nového TUCSONA mám v režimu ECO spotřebu 7,5 litru benzinu na 100 km a při jízdě v režimu NORMAL 6,5 litru? To mi může být celá ekologie ukradená !

 

 

21 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

1x

Eko mod je spise na dalnice kde je plynula jizda stalou rychlosti. Eko mod upravuje prubeh plynu a vykon v interieru (klima atd). Takze pri akceleraci sice dava mene paliva, ale akcelerace je umele zpomalena a je delsi. Tim muze byt spotreba stejna nebo i vetsi pri velmi caste zmene rychlosti

hodnocení

Ještě bych se chtěl zeptat, pokud znáte ten motor toho TUCSONa, jaké mají být volnoběžné otáčky? Já mám 1000 ot/ min, což se mi zdá dost vysoké. Z toho důvodu pozoruji, že když jedu s kopce na volnoběh a chci brzdit motorem, tak při zařazení rychlostního stupně auto místo brždění ještě zrychlí. Je to asi z toho důvodu, že u tohoto benzinového motoru při brždění motorem se přívod benzinu do motoru úplně neuzavírá jako u nafťáku, ale do motoru jde stále benzin jako při volnoběhu.Mám pravdu?

Pokud se to takhle opravdu chová (s teplým motorem a vyššími otackami), je to asi opravdu rozbitý. Okamžitá spotřeba na displeji při brzdění motorem nepadá na nulu?
hodnocení

To jsem se nedíval, ale voni ti pacholci to tam mají jen jako nějakou stupnici s jezdcem a ne digitálně, takže nevím, jak tu nulu uvidím.*blee*

 

mathew
hodnocení

0x
Ten motor neznám, ale po vašem doplnění bych řekl, že je něco špatně. Po zahřátí mají být obecně otáčky na volnoběch někde kolem 750-850 podle auta, ale 1000 je určitě moc. Spotřeba se zařazenou rychlostí bez přidávání plynu je u všech moderních aut 0/100. Jakékoliv jiné číslo jak 0 znamená, že je to rozbitý. Jenom pozor na to, že některá nová auta na tempomat z neznámého důvodu přidávají plyn i z kopce takže to otestovat bez něj.
hodnocení

Vypozoroval jsem, že když je auto vklidu, tak je volnoběh cca 750 - 800 ot/min. Když je auto v pohybu, tak se volnoběžné otáčky drží na 1000 ot/min. Domnívám se, že je to kvůli tomu, aby při zařazení rychlosti nebyl na motor takový náraz zvýšením otáček.

@aloisb
Kdyz je auto v pohybu,volnobezne otacky se zvysi, je to potreba pro pripadny brzdeni (podtlak posilovac)a dalsi veci,pripadne posilovac rizeni atd atd...
Tak tak, prostě aby byla s rezervou jistota, že za jízdy při vyřazení motor nezdechne, má to takhle plno aut.

 

 

hodnocení

0x
To, co popisujete je dost divný, s tím autem není něco v pořádku. Proč jste si vybrali Tucsona v benálu? *zed* Zařadil jste se mezi skupinu zklamaných...
Radil jsem vám tohle auto s automatem a v LPG
uaz.cz/...
Nebo pokud nejedete moc terén, jasná volba Alfa Romeo Stelvio, zánovní. Je to auto úplně někde jinde a je hlavně vyzkoušen jako hodně spolehlivé auto.
První fotka UAZ Patriot
Druhá fotka Alfa Stelvio
Obě dvě auta daleko spolehlivější než Tucson. Ideálně se toho zbavte co nejdřív
*zed*
doplněno 27.03.24 14:45: UAZ JE TA DRUHÁ Fotka. Uvnitř hodně pohodlný.
Spotřeba LPG 10litru při částečným ježdění v terénu
Spotřeba TUCSON
Spotřeba TUCSON #2
Spotřeba TUCSON #3
hodnocení

Chtěli jsme co nejjednodušší auto. Za kolik se prodávají vámi uvedená auta? Ještě ověřím tu spotřebu při brždění motorem s kopce a pak to odvezu do servisu, aby snížili ty otáčky na volnoběh. Včera jsem to zkoušel nastartovat a vyběhly až na 2500 a pak šly pomalu dolů.

hodnocení

Chtěl bych všem oznámit, že se s tím TUCSONem musí jezdit jinak než FORDem S-Maxem. Nakonec jsem si ověřil, že při jízdě s kopce a brždění motorem je spotřeba benzinu 0 a to při zařazení jakéhokoliv rychlostního stupně. Takže s tímto vozem již "neplachtím" na volnoběh, ale nechávám při jízdě s kopce stále zařazený rychlostní stupeň a v závislosti na klesající rychlosti stále podřazuji na nižší. Tak jsem docílil k mému překvapení při jízdě z chalupy v neděli odpoledne na trase Žandov - Verneřice -Liběšice- Roudnice- Velvary -Tuchoměřice - Praha - Řepy průměrnou spotřebu 5,5 litru. To by šlo, co říkáte?*ua*

Však i ve Fordu je spotřeba nulová z kopce z kvaltem.
To v každém autě…
hodnocení

Jenže ten dieselový motor v tom FORDu má daleko větší brzdný účinek než ten benziňák v tom TUCSONu.

007cz
Spotřeba je v pořádku, gratuluji k hezkému vozu i když ta spotřeba by prý měla být okolo 20l.
poradte.cz/...
asd1
Co tam máš za motor?
Plachtění z mirnyho kopce většinou vyjde na spotřebu lip než kvalt bez plynu.
S atmo 1,6 Focus umím jet i za 5,0,mám vyzkoušený oba způsoby. S 1,0 tsi ve fobii za 4,5 ( a rozhodně nejsem brzda provozu)
Palubak často kecá,spotřebu je třeba měřit dotankovanim do plný a spočítat km.

Větší kompresní poměr..

 

hodnocení

0x
avatar stir
Je otázkou jak se k tomu hyundai postaví.
Je tam i první díl

youtu.be/...
hodnocení

Nakonec to tedy dobře dopadlo.*slunce*

Dobře dopadlo? Naopak ,hyundai se na něj totálně vykašlala,na to že to má vše dobře zdokumentované.

@aloisb
Dopadlo to tak, že se na něj Hyundai totálně vykašlal a zdaleka není jedinej, co jsem viděl v okolí

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]