Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Jak najít přesně to, co při vypnutém zapalovani žere 150mA

Od: boban® odpovědí: 19 změna:
Ahoj, Fokus MK1 2004, 1.6.74kW
Vypnute zapalovani, klíčky vyndané. Přesto mi něco bere 150mA z akumulátoru. Je to pojistka cislo 36. Návod říká "elektronické moduly, sdružený přístrojový panel. Pojistka 7,5A. Je to ta pojistka ve skříňce u volantu.
Když ji vyndám, přestane blikat LEDka alarmu, nebo co to vlastně bliká uprostřed palubky nad digi hodinama.
Při vyndaných klicich že zapalovani vyndáváním a zasunovanim tyhle pojistky cvaka nějaké relé poblíž tý pojistky
Neví někdo jak odhalit závadu?
Když pojistku vyndam, odběr proudu spadne na 50mA,coz už je lepší
Dík

 

 

19 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

5x
avatar dabel
Nemělo by to baštit víc jak 30 mA ideálně 20mA a to nejen fordy ale veskery auta
Ja bych začal odpojenim autoradia
Měříš při zavřených a zamčených dveřích a zacvaklim zamku kapoty?
Co diag nepíše nákou chybu v komfortu či elektrice?
Nekdy stačí někde přelámany draty neusnou hednotky a hotovo
hodnocení

@dabel
Merim odběr při otevřený kapotě, otevřených dveří spolujezdce
To je chyba musiš vše zavřit zamknout a zacvaknout si zamek kapoty
Pak napojiš ampermetr aspon na 10A idealně na 20A a čekáš
Kam až ty proudy klesnou
Většinou mi stačí na měření 3- 4 minuty
asd1

V zámku kapoty v FF1 nic neni = tu může mít otevřenou. Dveře nevim

Co si pamatuju dcery fofo 1 combi s 1.8kou benzinem tak tam měla spínání kapoty motoru myslim že to bylo asi k alarmu uz si to nepamatuju

 

hodnocení

2x
avatar nonek

Ze začátku větší proud, než se řídící jednotky "uspí". Jedině nechat zapojený ampérmetr a sledovat proud, po dvaceti minutách by to mohlo být dobré...

hodnocení

Bohužel je schopný to za měsíc při odstavení auta vymlatit akumulátor.
Ale zkusím to, díky za tip.
Heeergot, co tam je za baterku? 150 mA odběr je za měsíc přes 100Ah :) Já mám u oktavky po usnutí všeho 130mA, ale jezdím denně (i když celkem jen kolem 25km a ani to ne v kuse) a aspoň jednou měsíčně dám na nic nabíječku, i zánovní Excel Premium je v tomhle intervalu v podstatě vybitá:( Taky nevím největšího žrouta, něco bere třeba LPG jednotka, ale to nejhladovejsi jsem kleštakem zatím neodhalil, na hlavním drátu z baterky do pojistkovky pod volantem proud odchází a dál jako by se vypařil, z pojistkovky nikam konkrétně nepokračuje:)
asd1

FF1/ 1,6 benál měl originál 44 Ah, takže ze 100% na nulu za měsíc je nějakých 0,6 mA, baterka určitě už nemá plnou kapacitu a taky se nevytlouká do nuly, takže odběr je menší..= auto je v pořádku a holt to chce občas hodit nabíječku, nebo odpojit baterku, pak stačí dobít po půl roce resp. při poklesu napětí pod 12V

Klidový odběr se měří po "uspání" jednotek.

Často jsou studeňáky na desce budíků, enbo i jen zasviněná a jsou tam svody = umýt desku isopopylalkoholem a zkontrolovat jak vypadaj pájený spoje. Může svítit nebo i blikat podsvícení displeje palubáku.. Pak je možný že se jednotky náhodně probouzí ze spánku a zase usínaj a odběr je větší..

Spletl jste se o několik řádů - vybít 44Ah za 30 dní po 24 hodinách mi vychází 60mA. Do nestartovatelného stavu starší baterie stačí klidně i třetina. Co tak slýchám od kolegů, dnešní dnešní auta na měsíční stání nejsou dělána. Např. Renault Espace IV genrace mám od tří majitelů různých motorizací nezávisle potvrzeno, že i novou baterii do nestartovatelného stavu to auto uvede již po dvou týdnech.

asd1

ja, jasně že to má být 60 mA a ne 0,6 To víš půlnoc *alene*

 

hodnocení

2x
U Escorta takhle žraly baterku hodiny v palubce..Elektrikář mi to našel a pomohlo vyndat pojistku..nepamatuju si už kterou,ale byla mimo jiné společná i pro rádio..
hodnocení

Když vyndamntuhle pojistku, tak ta je pro vnitřní osvětlení u předních sedadel a pro ty digihodiny a červenou LEDku nad nimi.
Zkuste to..Za zkoušku přece nic nedáte..Anebo ty hodiny vydloubnout a odpojit jim konektor..

 

hodnocení

2x
avatar arne1

Mně kdysi hodně žralo rádio, většinou to dělají ta levnější. Dokonce jsem si musel dobastlit vypínač napájení rádia.

 

 

hodnocení

2x
avatar kejikl

Neměnilo se rádio?

hodnocení

Nene, je tam origos rádio od výroby. Rádio ale občas funkčně blblo, na druhou stranu ta pojistka rádio nevypina.

 

hodnocení

2x

Vypojte alternátor a merajte. Ak je chyba v alternátoru,ktorý normálne dobíja,tak sa tam akosi budí vinutie,ak motor stojí a je odber a batéria sa vybije. Na túto vec sme nevedeli prísť na Fabii,čo nakoniec viedlo ku namontovaniu odkostrovača. Po odídení alternátora po asi roku a výmene za nový sa vybíjanie baterky odstranilo.

 

hodnocení

2x
Zkus měřit až po 30 minutách, je tam časové relé co odpojí některé rozvody... Zda odběr klesne...

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]