Ahoj, Fokus MK1 2004, 1.6.74kW Vypnute zapalovani, klíčky vyndané. Přesto mi něco bere 150mA z akumulátoru. Je to pojistka cislo 36. Návod říká "elektronické moduly, sdružený přístrojový panel. Pojistka 7,5A. Je to ta pojistka ve skříňce u volantu. Když ji vyndám, přestane blikat LEDka alarmu, nebo co to vlastně bliká uprostřed palubky nad digi hodinama. Při vyndaných klicich že zapalovani vyndáváním a zasunovanim tyhle pojistky cvaka nějaké relé poblíž tý pojistky Neví někdo jak odhalit závadu? Když pojistku vyndam, odběr proudu spadne na 50mA,coz už je lepší Dík
Nemělo by to baštit víc jak 30 mA ideálně 20mA a to nejen fordy ale veskery auta Ja bych začal odpojenim autoradia Měříš při zavřených a zamčených dveřích a zacvaklim zamku kapoty? Co diag nepíše nákou chybu v komfortu či elektrice? Nekdy stačí někde přelámany draty neusnou hednotky a hotovo
To je chyba musiš vše zavřit zamknout a zacvaknout si zamek kapoty Pak napojiš ampermetr aspon na 10A idealně na 20A a čekáš Kam až ty proudy klesnou Většinou mi stačí na měření 3- 4 minuty
asd1
V zámku kapoty v FF1 nic neni = tu může mít otevřenou. Dveře nevim
Heeergot, co tam je za baterku? 150 mA odběr je za měsíc přes 100Ah Já mám u oktavky po usnutí všeho 130mA, ale jezdím denně (i když celkem jen kolem 25km a ani to ne v kuse) a aspoň jednou měsíčně dám na nic nabíječku, i zánovní Excel Premium je v tomhle intervalu v podstatě vybitá Taky nevím největšího žrouta, něco bere třeba LPG jednotka, ale to nejhladovejsi jsem kleštakem zatím neodhalil, na hlavním drátu z baterky do pojistkovky pod volantem proud odchází a dál jako by se vypařil, z pojistkovky nikam konkrétně nepokračuje
asd1
FF1/ 1,6 benál měl originál 44 Ah, takže ze 100% na nulu za měsíc je nějakých 0,6 mA, baterka určitě už nemá plnou kapacitu a taky se nevytlouká do nuly, takže odběr je menší..= auto je v pořádku a holt to chce občas hodit nabíječku, nebo odpojit baterku, pak stačí dobít po půl roce resp. při poklesu napětí pod 12V
Klidový odběr se měří po "uspání" jednotek.
Často jsou studeňáky na desce budíků, enbo i jen zasviněná a jsou tam svody = umýt desku isopopylalkoholem a zkontrolovat jak vypadaj pájený spoje. Může svítit nebo i blikat podsvícení displeje palubáku.. Pak je možný že se jednotky náhodně probouzí ze spánku a zase usínaj a odběr je větší..
Spletl jste se o několik řádů - vybít 44Ah za 30 dní po 24 hodinách mi vychází 60mA. Do nestartovatelného stavu starší baterie stačí klidně i třetina. Co tak slýchám od kolegů, dnešní dnešní auta na měsíční stání nejsou dělána. Např. Renault Espace IV genrace mám od tří majitelů různých motorizací nezávisle potvrzeno, že i novou baterii do nestartovatelného stavu to auto uvede již po dvou týdnech.
asd1
ja, jasně že to má být 60 mA a ne 0,6 To víš půlnoc
U Escorta takhle žraly baterku hodiny v palubce..Elektrikář mi to našel a pomohlo vyndat pojistku..nepamatuju si už kterou,ale byla mimo jiné společná i pro rádio..
Vypojte alternátor a merajte. Ak je chyba v alternátoru,ktorý normálne dobíja,tak sa tam akosi budí vinutie,ak motor stojí a je odber a batéria sa vybije. Na túto vec sme nevedeli prísť na Fabii,čo nakoniec viedlo ku namontovaniu odkostrovača. Po odídení alternátora po asi roku a výmene za nový sa vybíjanie baterky odstranilo.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.