Dobrý den měl jsem problém s autem a v servise rozhodli že se musí dát vstřikovače na stolici otestovat. Vyslek 3ze4 propouštěly. Prý je norma 30 něčeho už nevím tu jednotku. 1propoustel 40 2propoustel 37 3propoustel33 Má smysl to dát zrepasovat nebo koupit nove
Repase je vždy dost riziko. Já bych osobně dal nové. Ovšem také záleží na dalších faktorech, jako např. roční nájezd, předpokládaná životnost vozu apod. Pochopitelně do staré plečky před smrtí nemá cenu dávat nové. Alespoň v případě, že cena repasu je ve srovnání s cenou nového marginální.
jenikf
Tak už my to vymřeli jeden vstřik vyšel na 6300kc ale staré si nechali. Mám prý nové originální ale prý když mi staré nevrátí tak jsem dostal repas o kterém nevim
Na vyměněné ND máte právní nárok, jsou vaším majetkem! Že většinou se nechávají k likvidaci servisu je věc druhá, však kdo by se stím tahal a sám to likvidoval.
Rovněž tak můžete požadovat doklad o původu nových vstřiků, jako zákazník na to také máte právo.
Když repas provede renovovaná a osvědčená firma, tak problém zpravidla není. Zpravidla horší je, když ho provadí doma na koleně Lojza z dolní horní.A taky záleží zda vstřikovač na common rail, PD, nebo běžný vstrikovač do stareho dieselu...
asd1
Blbý je, že nekvalitní repas nepoznáš podle hezkýho inzerátu/ recenze ověřený firmy, ale až když ti to pojebe motor, v lepším případě "jen" nepojede a vysolíš za další vstřiky...
Pokud to má smysl že auto ještě chvíli bude jezdit tak nový, jinak poslat do hutí... Repasy jsou na můj vkus moc nejistá loterie. Podobně repasy turba.
jenikf
Řekli mi že nový bude stát 5200kc a ty staré si nechají. Nebo Repas za 3500kc
Staré si nemůžou nechat přivýměně za NOVÉ.jsou vaše..Leda při repasu...některé firmy chtějí protikus. Ale pokud byste chtěl nové, tak ty Staré bych jim nenechal..radši bych je hodil do šrotu, než aby na tom někdo vyvařil víc než je zdrávo Někde vám drze naúčtují nové a přitom tam dají repasované anebo nějaké z jiného vraku, kde byly ještě funkční..taková je praxe,bohužel..Při cenách, které píšete bych vzal nové..Rozdíl je zanedbatelný..pokud to má dál jezdit..
asd1
Výměnný způsob je běžný u spousty dílů, když staré vrátíš tak je to levnější. Podobně třmeny, alternátory atd. atd.
Nový bez vracení starého jde, ale je to dražší... A jasně že starý si vyzkouší, pokud je třeba tak zrepasujou (nebo "zrepasujou") a prodaj jako kvalitní repas.
Měla by fungovat obchodní inspekce a repase testovat, podvodníky trestat.
Kupoval jsem zadní třmeny na Sharana a při hledání dílů jen některé firmy nebo u stejné firmy-prodejce dílů bylo vyžadováno vrátit starý díl..Třmeny jsem koupil "nové" Kamoka..což je asi bláto-nevím,ale fungují tři roky a stály prd. Lanka jsem koupil ATE a po třech letech prachovky, které nejdou koupit ani vyměnit..v háji! Dostal se tam bordel a voda..kolo blokovalo natolik, že destičky i kotouče dostaly napr*el..sice nemají nic najeto, ale vyhřáté a desky spálené..
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.