Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Napínací kladka klínového řemene

Od: x1bc odpovědí: 6 změna:

Hoši prosím můžete rychlou radu i když předem tipuju jaká bude odpověď.

Napínací kladka řemene alternátoru, klimy, serva. Koupil jsem auto pro někoho v ceně nákupu v hypermarketu no a cestou domů se mi rozsvítila baterka a ztuhl volant. Bylo mi jasné, že je něco s řemenem. Po dojetí jsem to zkontroloval a je to napínací kladka. Štěstí, že to nevzalo sebou nic jiného.

Mám dvě možnosti co jsem hledal díly

1. celou novou napínací kladku a tipuju, že většina by to zvolila a jindy i já jen teď problém money. Opici mám, ale s banány je to horší.

2. Koupit jen to kolečko na kterém je řemen. Dá se normálně odšroubovat a starou rozlítlou mám doma. Plusem je samozřejmě nižší cena a lepší výměna s trochou námahy se stará dala vytáhnout vrchem. Mínusem je samozřejmě ta zbylá napínací část.

Co myslíte jako nouzovka varianta 2 šla by? I když jednotka dočasnosti je jeden furt


Napínací kladka klínového řemene

 

 

6 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

0x

Nepíšeš o jaké auto a motor se jedná, ale podle fota je skoro jasné, že pro výměnu samotné kladky bude nejspíš třeba vyjmout celou sestavu. Pak je daleko lepší ji rovnou i vyměnit.

x1bc
hodnocení

proč vyjmout celou sestavu? Stará část té kladky šla vytáhnout celkem pohodlně vrchem. Víc práce dá navlíknout řemen. Naopak pokud bude určující jen pracnost tak výměna celé sestavy je náročnější. V manuálu jsem se dočetl: zvednout, sundat kolo, podběh, ...

 

hodnocení

0x
avatar dabel
Pokud odešla jen řemenice vyměn jen řemenici je zbytečný to měnit celý

 

hodnocení

0x
avatar axus

Kolik si v praci videlas za dobu, co se s tim ted budes crcat vuci tomu, kolik si dal za cely verk?

Ocividne ale mas v tom co hodlas menit jasno, takze napovedu asi nepotrebujes.

Puvodne jsem chtel napsat, ze pokud ta kara nebyla levnejsi nez cely napinak, tak bych to vymenil cele, ale pokud ten vehikl byl skutecne za par supek, tak jak premyslim nad tim, kolik se ti toho pravdepodobne jeste pokazi, tak bych typnul, ze nejspis opravy a dalsi investice vzdas driv, nez se ten stary napinak odporouci.

Takze nakonec proc ne.

x1bc
hodnocení

pan chytrý koukám. Ok kolik na hodinu nevím, ale určitě mi to zvládneš spočítat. Invalidní důchod 16200 korun měsíčně a auto stálo skoro celý měsíční příjem. Nemusíš se bát, že bych to vzdal o auta se starám jen prostě po koupi se hned toto rozsypalo tak chci mít pojízdný střep a neumřít hlady chci toho moc?

 

hodnocení

0x
Ja bych se rozhodoval podle toho, kolik stoji samotná řemenice a kolik celá kladka. Pokud treba kladka 15 stovek a samotná remenice s loziskem jde použít nějaká uni koncernová z Polska za třeba necelou stovku, měl bych rozhodování jasný:) I když před lety u MB W211 320 cdi jsem zažil, že rupla samotná páka, celej napínák se rozlomil. A tam volant fakt kurevsky ztuhne + řešit někde na silnici výměnu, když se musí odsunout chladicovka a správně provlect asi "kilometrovej" řemen přes všechny řemenice... Radši jsem i ten dal rovnou novej, i když byl chvíli po výměně...

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]