Nejste přihlášen/a.
Kdyz neni v registru vozidel, tedy nesmi na komunikace, nema SPZ RZ, tak co by hlasil a platil? Je to jen bouda na koleckach
Starou boudu bez ES homologace nelze přepsat, platí zákon, který rozlišuje různé typy nebo tůzné úrovně scvhálení technické způsobilosti dovezených vozidel. Pro "přepsání" nebo přeregistraci z NL do ČR musí být uděleno ES scvhálení, platné v celé EU.
V opačném případě je vždy nutné vozidlo SCHVÁLIT v ČR a s pravomocným rozhodnutím o schválené lze vozidlo registrovat. Zákon obsahuje výčet dokladů, která bude hradit kuující, TECHNICKÝ PROTOKOL a technickou prohlídku si zaplatí dle ceníku STK, správní poplatek za schválení je 3000,-kč. Digitální podání přes portál znamená slevu 20 procenjt zu částky 3000. Tak se stará bouda na kolech obratem prodraží o 4500,-Kč.
S ohledem na budoucnost karavanu bych ho na sebe přihlásil a značky vložil hned do depozitu. V případě prodeje v budoucnosti to může být buď bezcená krabička na kolech, co převezete jen na podvalníku a nebo normální karavan.
s jakýmmi dokumenty půjde na registr? Jen se sdělením, že je to dovoz? To neprojde.
Snad jedině, ten kdo to umí, udělat z toho vlastní výrobu.
vlastní výroba se ze zákona dokládá protokem technické zkušebny, scxvháloně si tam zavolejte kolik to stojí...
(TZV CZ s,r,o, nebo TÜV SÜD CZECH s.r.o. nebo Strojírenský zkušební ústav, s-p- nebo STK CZ s.r.o. nebo Státní zkušebna strojů a.s. nebo SKOPAL? s.r.o. nebo MOTORISTA s.r.o. nebo IGTT a.s. nebo GREEN Kar TS nebo EZÚ, s.p. nebo DEKRA CZ a.s.
Máme celkem 11 technických zkušeben, snad jsem na žádnou nezapoměl , Dekru jsem napsal až na konec
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.