Nejste přihlášen/a.
Ahoj,
neodpovím s jistotou, ale možná aspoň napovím.
Aktuálně jsem měl, respektive polovička, něco podobnýho. Fabka koupená před 10 lety jako nepojízdná (těsnění pod hlavou a obyč voda zmrzlá v celý soustavě...) - udělal jsem tenkrát vše potřebný, navíc včetně výměny vložek a pístů, ale pořád tam byla nějaká malá spotřeba vody. Časem výměna sežranýho papírovýho těsnění pod pumpou, rok na to výměna pumpy a načaté hadice, ale i tak odhadem 3-5L ročně "zmizelo" a ne ven. Poslední měsíce to bylo výraznější, takže nejvyšší čas začít to řešit. Teď odbočím, před 2-3 roky se začaly ozývat hydroštely, ne jeden, ale tak nějak náladově a náhodně a několik. Tenkrát, abych nemusel sundavat hlavu, jsem je "dočasně" utišil vyřazením z funkce-utažením a cca nastavením vůle podle měrky. A zpět do 2024, čas sundat hlavu a nechat srovnat (i přes G12, později G13 už byla zase trochu vyžraná), takže následně po nočním mrazíku vůle záporná a motor bez komprese. V rychlosti jsem červy na všech vahadlech povolil odhadem o otáčku a motor šlape jak hodinky a nic neťiká.
A teď zase o měsíc zpátky do doby výměny těsnění pod hlavou - hydroštely jsem vyndal, prolil čističem na brzdy a profoukal vzduchem - a teď to možná zásadní - nekterý byly pro čistič skoro hned "průtokový", ale jiný jsem musel protlačit kompresorem. Podle mě je ucpala sraženina nemrzky, která, jim prolínala, minimálně mezi 2 a 3 válcem, do mazání.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.