Nejste přihlášen/a.
Zdravím, měřili jste někdo měřit za jízdy skutečnou teplotu motoru (nemyslím na palubovce, ale VAGEM) u O1 TDI, kam až může standardně vystoupat při zátěži např. na dálnici do táhlého kopce při vyšší rychlosti v létě? Tedy když větrák moc vliv nemá, když dominuje chlazení náporem zduchu, který má třeba 30°C. Kolik přes 90°C je ještě "normální" stav?
A čo si myslíte,že palubovka odkiaľ ukazuje teplotu motora? Od riadiacej jednotky a Vag sa napojí alebo iná diagnostike tiež len na riadiacu jednotku a tá berie údaje z čidiel. Čiže,čo je na palubovke,to je aj diagnostike.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.