Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Problém so štartom

Od: slavco31® odpovědí: 9 změna:

Mám problém so štartovaním auta. Auto je Seat Alhambra,1998, motor 1,9 TDI AFN, 81 kW, čiže stará rotačka. Ak auto postojí dlhšie už dlho štartuje a od večera do rána pomôže už len štartovací sprej. Po naštartovaní auto už potom chytá na brnk, no ak postojí tak sa to opakuje hoci je teplé. Žhaviče vymenené,lebo boli vadné, vymenený naftový filter s prepadovým ventilom za nový,štartér rozobratý,vyčistený,uhlíky OK, spinacia skrinka OK. Motor ma po naštartovaní pekný chod a aj normálny ťah,nedošlo ku zmene. Diagnostika nepokazuje na chybu, len raz odpojenie riadiacej jednotky kvoli imobilizeru,asi pri výmene spínacej skrinky. Teplotné čidla ukazujú teplotu. Dávkovanie paliva na voľnobeh vykazuje vstrek : -0,02, -0,03, -0,02 a + 0,25. Na čo sa zamerať po elektrickej stránke a na čo po mechanickej. Predpoklad je vadný vstrek a tratenie tlaku pri štarte a tým nižšie otáčky a riadiaca jednotka nespustí davkovanie čerpadla. Prečo potom po naštartovaní chytné hneď,no trocha nepravidelne na asi 2 sekundy a potom ide pekne. Motor za jazdy nezlyháva a nevynecháva.

 

 

9 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

007cz
hodnocení

1x
Demontuj žhavice a startuj. Z otvorů po žhavicích musí motor pumpovat mlhovinu, u všech válců stejně. Tím vyloučíš problém s palivem. Změř komprese.

Píše , že byl mj. měněn palivový ftr i s přepadovým ventilem-tam se asi stala někde malinká chybka a...

 

hodnocení

0x
avatar diesel

Toto vypadá na problém někde v palovové části! Nwn jak to má VW. (u PSA má "balonek" nemá pomocné pal. čerpadlo v nádrži, poku balonek nemá=má pomocné dopravní čerpadlo) pkd má před prvnm startem bych napumpoval, nemá-lipřed stratem nechat delší dobu čerpadlo tlakovat.

Ale to jen tipuji .Dle zkušeností nejen mých s motory D, TD, HDi od PSA

hodnocení

Auto nemá samostatné podávacie čerpadlo,vstrekovacie čerpadlo si samo ťahá naftu,nie je ani pumpička, a palivový fiter je umiestnený nad čerpadlom,čiže samospád opačne do nádrže je tak trochu vylúčený.

No to je jedno dle mne prostě není palovová soustava OK někde je netěsnost a přes nco je málo nafty na start než si nasaje!Ale může to být vícero věci třeba horší tlaky atd.

Nemá to balónek, ale šel by tam vsadit..Buď nový-prodává se za pár korun.Anebo právě z nějakého Francouze.Před startem napumpovat a pokud chytne normálně,tak je jasné, že byla "zapadlá" nafta a je někde cestou z nádrže netěsnost.. Mám taky motor 1,9tdi 81kw AVG v Sharanu..naštěstí zatím tyhle problémy nedělá.
hodnocení

Veď ani ja som nemal s tým doteraz problém, auto už mám roky. Netesnosť nevidno auto bolo na zdviháku, a keby prisávalo vzduch kvoli netesnosti,tak by sa to prejavilo pri jazde,čo nerobí.

007cz
Čerpadlo z nádrže nasává, případná netěsnost nemusí být vidět a při jízdě se nemusí projevit.
hodnocení

Balónik vložený,nepomohlo a nafta nepadá, je tvrdý nedá sa dopunpovať po postáti auta, odpojenie čidiel na teplotu nepomohlo.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]