Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

OHROMNÉ zahřívání výfuk. potrubí

Od: dawidececk® odpovědí: 10 změna:
avatar dawidececk

Ahoj, do předmětu jsem napsal můj problém.

Zahřívá se mi výfuk pod autem, ne tak trochu jak by se měl, ale do červena ruda, až tolik, že když jedu cca 10 minut, tak na řadící páce cítím teplo, pokud ještě dalších 5 min, pociťuji bolest :D, čím to může být? diky za odpovědi :)

 

 

10 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

ar*
hodnocení

0x

Jednoznačně špatným spalováním (palivo hoří ještě ve výfuku), ale když ani člověk neví o jaký motor jde tak těžko radit.

hodnocení

Promiňte :-D Peugeot 205 1.6 r.v. 1986 :-D

celp*

Když jsem se s tímto problémem setkal naposled byla pěkná díra v pístu.Ale nebyl to peugeot.

ar*

1.6 P205 86 to bude ještě nejspíš karburátorová verze. Propálený píst by to mohl být , stejně tak když jeden válec nepálí a palivo jde do výfuku. Pokaždé to ,ale jde na 3 válce, to by jste snad poznal, nebo né?

Jinak tenhle motor budu prodávat Je to taky 1.6 P205. dávám tam GTI 85kW:D

OHROMNÉ zahřívání výfuk. potrubí
hodnocení

NA tři válce to jede jen občas, *ee*

OHROMNÉ zahřívání výfuk. potrubí #2
hodnocení

Motor je ještě před umytím *nevi*

ar*

Abych se přiznal tak takovouhle 1.6 u 205 vidím poprvé. Podle víka ventilů to spíše vypada na 1.5 nebo 1.3 a 1.1 z roku 86.Jediný motor 1.6 s tímto výkem byl 1.6 GTX ,ale ten se montoval až od roku 87 a má 69kWa obsah 1592ccm ostatní 1.6 mají obsah 1580ccm. To je ale jedno. Bude potřeba změřit tlaky ve válcích aby se vyloučil propálený píst. Ten se může propálit pokud je směs příliž chudá. Neměl motor samozápaly? Mrkněte na svíčky na hálci kde by byl propálený ventil bude svíčka černá.

doplněno 02.08.10 18:53:

Oprava - samozřejmně propálený píst.

 

sasdax*
hodnocení

0x

Jen tak pro moji orientaci. Jak se projeví, když auto nejede na všechny válce?

ar*

V prvé řadě to poznáte podle zvuku motoru, motor se taky více "klepe" ,ale hlavně to poznáte sníženým výkonem motoru.

doplněno 02.08.10 16:37:

Pokud se vám zdá , že motor jde na 3 a nebo chcete zjistit , který válec nejde , tak nejjednoduší je odpojit kabel na prví svíčce a pokud se otáčky nesníží a ani nejde motor hůř tak je závada na prvím válci. Pokud se otáčky motoru sníží tak kabel zapojíme a odpojíme kabel na druhém válci, takhle překontrolujete vševhny válce. Po každém odpojení kabelu musí otáčky motoru klesnout pokud ne, tak válec nepracuje správně.

magdon*

Vemte si ale radši gumové rukavice. Někdy to citelně "kope" *ee*

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]