Studený motor cuká

Od: Datum: 27.11.12 11:04 odpovědí: 7 změna: 27.11.12 18:46

Ahoj všichni. Mám problém s Oplem Vectrou. V poslední době, když nastartuju motor, tak mi v něm vždycky jakoby začne cukat. Uděla to vždycky jednou během několika vteřin a jde u toho vidět, jak trošku poskočí otáčky. Dělá to ale jen při studeném motoru. Jakmile se zahřeje, tak to přestane. Nejvíc to dělá, když stojím na místě, nebo když se chci rychleji rozjet. Začalo mi to po výměne cívky. Žádná kontrolka ale nikde nesvítí. Nevíte čím to může být a jestli to je závažný problém, nebo to prostě cuká jen proto, že je venku zima. Dojíždím do práce do jiného města a nerada bych, aby mi to kleklo někde na dálnici. Děkuji za Vaše rady


avatar
Upozornění
Tato otázka je 4 roky bez odpovědi a proto byla uzavřena.
Máte-li podobnou otázku, a nenašli jste vhodnou odpověď, založte novou otázku.
Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 27.11.12 11:08
 
avatar

Jestli to začalo všechno po výměně cívky, tak je klidně možné že je špatná a prostě občas vynechá, tedy sem tam některý z válců nedostane jiskru, to by odpovídalo i tomu cuknutí a změně otáček. Ta stará cívka byla úplně špatná, nebo proč se měnila? Není možnost zkusit ji tam dát zpátky a vyzkoušet?

 
Od: vercaa
Datum: 27.11.12 11:20
 

Stara byla uplne na odpis. V jednom místě byl ten plast tak prasklý, že bylo vidět tu jiskru jak šlehá ven. Ale pokud by byla špatná i tahle, necukalo by to i při zahřátém motoru?

Datum: 27.11.12 11:56
 
avatar

cívka může být třeba při aktuálním počasí navlhlá a házet jisku kam nemá, jen to nevidíte jak u té staré. Po zahřátí motorového prostoru a tedy i cívky vlhkost zmizí a už funguje dobře. Je to jen můj tip, stát se to může ;) proto bych zkusil cívku ještě jinou, pro jistotu.

 
Od: jami*
Datum: 27.11.12 11:29
 

Jestli to začalo po výměně cívky, tak to musí bejt cívkou, buď tou novou, nebo tou další co je v autě. Ale asi spíš tou starou, Každá podává jinej výkon a tak může docházet k nepravidelnosti v běhu motoru.

 
Datum: 27.11.12 11:57
 
avatar

pokud ma auto ridici jednotku, mela by se po kazdem velkem zasahu do motoru resetnout (vytazeni +pólu baterie, navody jsou na www), coz civka bezesporu je, hodnoty v ridici jednotce se pote samy upravi dle noveho stavu "rozpoznaneho" jizdou

doplněno 27.11.12 17:34:

omrkl bych na vasem miste nejake Oplacke forum, ale u mojeho auta to bylo: zahrat motor, odpojit + na 10 minut, zapojit nastartovat podrzet otacky chvili na 900 pak 1200 a auto par km projet ruznym stylem jizdy, mozna staci jen odpojit baterii a pak zapojit a projet

 
Od: vercaa
Datum: 27.11.12 12:15
 

Chápu-li to dobře, stačilo by vytáhnout na určitou dobu baterii?

Datum: 27.11.12 18:46
 
avatar

co v tom je za motor a rok? kouknul bych na EGR ventil

 

 

 

 

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.