Nejste přihlášen/a.
Uvažuji, jaký vůz by se nyní v době zimních slev výhodně koupit. Rozhoduji se mezi HYUNDAI Tucson, San-jong TIVOLI-Grand, KIA Sportage. Poradil by někdo jaké SUV nebo MPV bych si měl koupit? Nyní mám FORD S-Max a jsem s ním velmi spokojen, jenže je to rok výroby 2007 a tak hrozí nějaká údržba, na kterou už nemám sílu.
Zdarvím, si opravte S-maxe a budete štastný člověk. Dnešní nová auta napěchovná nesmyslama jako je třeba start-stop, ovládání všeho přes dotyk.displej, člověka ve Vašem věku určitě nepotěší.
UAZ je slušný auto - ale nejsem teď jist dostupností ND v případě potřeby... Nemáte k tomu bližší info?
Mrkněte na MG ZS.Je to čína,trhá prodeje.Má dobré uživatelské hodnocení,velmi dobré spracování,výbavu co může konkurence jen závidět a bezkonkurenční cenu.Co dnes není z Číny? A záruka 7 let.
A za 15- 20 let už tu budou jen Číňani kvůli takovýmto doporučovatelům , Evropské automobilky finančně už ted nemůžou konkurovat Čínským autům , a budou krachovat jedna po druhé a půl Evropy se půjde asi pást , protože tu práce nebude ,
Ta Čína už tady je ve všem a teď tady bude i s auty i bez těch doporučovatelů a nikdo na tom nic nezmění a Turek může dál žít v tom svém statusu Quo a dýchat ty svoje jedy, ale bude přibývat a dál přibývá lidí, kteří už to dýchat a na to umírat nechtějí.
a v jaké ceně si představujete ten váš výběr? ... pokud hrozí údržba, ale jste velmi spokojen - nemůžete nechat udělat třeba generální servis stávajícího vozu a jezdit s ním dalších 100tis km? ...
Pokud totiž chcete koupit ojeté auto, tak údržba nejen že hrozí, ale je jistotou. A nové v těchto verzích bude bez potíží přes 1 milion...
V tom případě bych šel do tohoto - skladove-vozy.dacia.cz/...
Zvláště poslední roky se dacia vyšvihla a ta auta jsou srovnatelná s jinými, ale stále jedny z nejlevnějších.
šel bych do Duster TCe 150 EDC
k tesle samozřejmě i vyhřívanou garáž... - ale SUV u tesly... no 1200.000,- cca.
Já mám sice skoro 20 let stará auta, ale servisuji každý rok, i když to není povinnost. Chci, aby mi ještě dlouho vydržela a pravidelný servis je nutný stejně jako čištění zubů.
A co když bych s novým autem do značkového servisu na povinné prohlídky nejezdil a havarijní pojistku neplatil?
nikdo vás nemůže donutit platit havarijní pojištění a jezdit do servisu - prostě jen budete mít vyšší riziko, že vám z důvodu nedodržení podmínek neuznají záruční opravy a po nehodě nedostanete od nikoho ani korunu...
Zadokolka Tesla Y 1044900 plus dodání celkem 1070tis. Pul roku staré z Německa ještě méně. Garáž není třeba, mínus 30 nebylo a každá další zima i léto bude teplejší a teplejší. Servis není povinný, záruka platí, Tesla se opravuje sama na dálku, kromě hardware. Pojištění není třeba, tyto elektrokramy se nekradou, nikdo je nechce snad jen kvuli živelní pohromě nebo vlastní chybě. Jinak havarijko jsem poctivě platil u mého c max 2008 až do tornáda. Ono to už vycházelo jen cca 120kc měsíčně a sranda byla, když jsem to pojištění chtěl 14dni před tornádem zrušit a paní v pojišťovně mě ještě ukecala na další rok. Auto sice jako jediné v ulici přežilo, jen drobné kosmetické odřeniny na laku a rozbité zadní světlo, protože tam kde obvykle parkujeme nebylo místo a na všechny auta lehly stromy nebo to rozmlátily střešní tašky či se auta různě omlatily mezi sebou. Takže štěstí v neštěstí a pojistné za ty roky se vrátilo, pojišťovna vyplatila hodnotu vraku, protože celolak by byl dražší než hodnota auta. Takže havarijko se muze vyplatit i u levného auta, jen to chce nechat každoročně přepočítávat.
Hyundai právě chce vidět i elektromobily každý rok. Kontrolují brzdy, brzdovku, stěrače a chtějí za to balík. Prostě za razítko.
Rozumíte tomu?
1,6 T-GDI 110 kW
Spotřeba paliva a emise CO2
Kombinované emise CO₂ (g/km) - 151
WLTP – fáze kombinované rychlosti (l/100km) - 6.7
WLTP – fáze extra vysoké rychlosti (l/100km) - 7
WLTP – fáze vysoké rychlosti (l/100km) - 5.7
WLTP – fáze nízké rychlosti (l/100km) - 8.3
Čím pomaleji jede, tím více žere?
metodika WLTP reaguje na emisní podovody (dieselgate ) a hodnmoty s emajíé blížit reálnému provozu, ještě tady chybí další tabulka ke stejnému auto dle staré metodiky NEFZ z dob diesegate, kde je udávaná spotřeba o 1, - 2 litty nižší ve všech režimech
To jsou cca. data mého 15 let starého picassa v benzínu. Jen s rozdílem, že mé náklady na nákup jsou 50.tis Kč. Včera STK - bez závad.
Proč si nenecháte opravit třeba i generálkou za 50-100tis své aktuální auto, se kterým jste spokojen - no nerozumím tomu.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.